KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Aktywa niematerialne w tworzeniu i przechwytywaniu wartości przedsiębiorstwa w gospodarce cyfrowej

Aktywa niematerialne w tworzeniu i przechwytywaniu wartości przedsiębiorstwa w gospodarce cyfrowej

  • ISBN: 9788382704334
  • EAN: 9788382704334
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Difin
  • Język: polski
  • Liczba stron: 150
  • Rok wydania: 2025
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 44,43
     zł
    Cena detaliczna:  55,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,43
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Książka koncentruje się na roli aktywów niematerialnych w kontekście gospodarki cyfrowej. W publikacji tej autor analizuje, jak niematerialne składniki aktywów, takie jak patenty, znaki towarowe, prawa autorskie, oprogramowanie czy dane, wpływają na tworzenie i przechwytywanie wartości w przedsiębiorstwach działających w cyfrowym środowisku. Monografia stanowi nie tylko cenne źródło wiedzy teoretycznej, ale także narzędzie praktyczne dla liderów biznesu, menedżerów oraz badaczy zainteresowanych problematyką aktywów niematerialnych i technologii cyfrowych. Przedstawione w niej analizy i wnioski mają na celu wsparcie czytelników w zrozumieniu, jak efektywnie wykorzystać potencjał gospodarki cyfrowej i aktywów niematerialnych w procesie budowania wartości w organizacji. W szczególności uwypuklono znaczenie interdyscyplinarnego podejścia, które łączy wiedzę z zakresu ekonomii, zarządzania, technologii oraz nauk społecznych, umożliwiając lepsze zrozumienie złożonych zależności w nowoczesnej gospodarce.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj