KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Akademia psychologii. Psychologia konsumenta PWN

Akademia psychologii. Psychologia konsumenta PWN

  • ISBN: 978-83-01-17539-9
  • EAN: 9788301175399
  • Oprawa: Twarda
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Format: 17.0x24.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 460
  • Rok wydania: 2014
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 53,11
     zł
    Cena detaliczna:  74,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,11
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x

 Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. 

Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
· klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), 
· analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, 
· perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj