Akademia psychologii. Psychologia konsumenta PWN
-
Autor: Dominika Maison Stasiuk Katarzyna
- ISBN: 978-83-01-17539-9
- EAN: 9788301175399
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 17.0x24.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 460
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
53,33złCena detaliczna: 74,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,33 zł
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.
Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
· klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
· analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,
· perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.