200 odpowiedzi na pytania z marketingu
-
Autor: Wojciechowski Tadeusz
- ISBN: 9788376418643
- EAN: 9788376418643
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Difin
- Format: 16x23 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 312
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
44,52złCena detaliczna: 55,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,52 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
prof. dr hab. Wiesław Kowalczewski:
Zakres merytoryczny publikacji dotyczy aktualnych problemów związanych z marketingiem. Należy podkreślić bardzo interesującą i specyficzną formę, w jakiej Autor przedstawia zagadnienia marketingu i związanej z nim logistyki i zarządzania marketingowo-logistycznego, tj. formę pytań i odpowiedzi. Książka ma charakter praktyczny i może służyć jako podręcznik uzupełniający z podstaw marketingu dla studentów kierunków zarządzania oraz ekonomii. Może być przydatna dla studentów przygotowujących się do egzaminów oraz przy rozwiązywaniu testów egzaminacyjnych, a także dla wykładowców przy ustalaniu pytań egzaminacyjnych. Wykorzystana może być również na organizowanych kursach z tematyki marketingu.