KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Żywienie w sporcie. Kompletny przewodnik

Żywienie w sporcie. Kompletny przewodnik

Kompletny przewodnik

  • Autor: Bean Anita
  • ISBN: 978-83-7785-311-5
  • EAN: 9788377853115
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Zysk i S-ka
  • Format: 19,5x23,5 cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 360
  • Rok wydania: 2014
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 44,52

     zł

    59,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
„Książka absolutnie niezbędna dla wszystkich osób związanych ze sportem i fitnessem”. YMCA „Świetna publikacja: solidna, kompletna, wyczerpująca, przejrzysta i napisana zrozumiałym dla każdego językiem”. „Coaching News” „Wspaniałe dzieło, które odpowiada na wszystkie możliwe pytania w zakresie kondycji fizycznej”. „Sports Teacher” NAJPOPULARNIEJSZY PODRĘCZNIK NA TEMAT ŻYWIENIA W SPORCIE NA ŚWIECIE! NOWE WYDANIE! UZUPEŁNIONE I ZAKTUALIZOWANE! Nowe wydanie Żywienia w sporcie, uwzględniające najnowsze raporty medyczne, to publikacja, która jest równocześnie wyczerpującym podręcznikiem praktycznym i kompendium wiedzy teoretycznej, przekazująca cenne informacje w sposób interesujący i przystępny dla wszystkich. Książka ta, napisana przez jedną z czołowych brytyjskich specjalistek od spraw żywienia w sporcie, doskonale przysłuży się zarówno każdemu amatorowi aktywnego trybu życia, jak i zawodnikom pragnącym osiągać lepsze wyniki w swoich dyscyplinach. Obecne polskie wydanie (oparte na siódmym angielskim z 2013 roku) autorka wzbogaca o efekty najnowszych, nierzadko nowatorskich badań związanych ze zdrowiem i wydolnością sportową, nie pozostawiając bez odpowiedzi żadnych pytań czy wątpliwości. Można tu znaleźć praktyczne wskazówki w następujących kwestiach: – jak zwiększyć wytrzymałość, siłę i wydolność organizmu – jak obliczyć zapotrzebowanie organizmu na kalorie, węglowodany oraz białka – jak poprawić sylwetkę – ile płynów wypijać i jak skutecznie nawodnić organizm. Książka zawiera także: – codzienne plany żywieniowe, dzięki którym (zależnie od potrzeb) stracisz lub zyskasz na wadze, zredukujesz tkankę tłuszczową, zyskasz masę mięśniową lub lepiej przygotujesz się do zawodów – konkretne rady dla sportsmenek, aktywnych ruchowo dzieci oraz uprawiających sport wegetarian – wyczerpujące omówienie potrzeby suplementacji i odżywek sportowych. „Książka niezwykle przystępna, a równocześnie napisana w sposób ekscytujący – uczciwie mogę ją polecić wszystkim, który pragną osiągać lepsze wyniki w sporcie lub poprawić sprawność fizyczną”. James Cracknell, mistrz olimpijski w wioślarstwie
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE