KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Zmiany medialne i komunikacyjne T.2

Zmiany medialne i komunikacyjne T.2

  • ISBN: 9788363434564
  • EAN: 9788363434564
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: Katedra Wydawnictwo Naukowe
  • Format: 12,3x19,5 cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 280
  • Rok wydania: 2020
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 19,25
     zł
    Cena detaliczna:  35,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,25
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić. Ze Wstępu
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj