Zmiany medialne i komunikacyjne T.2
- ISBN: 9788363434564
- EAN: 9788363434564
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Katedra Wydawnictwo Naukowe
- Format: 12,3x19,5 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 280
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
19,25złCena detaliczna: 35,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,25 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić. Ze Wstępu