Zmiany medialne i komunikacyjne T.1
- ISBN: 9788363434557
- EAN: 9788363434557
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Katedra Wydawnictwo Naukowe
- Format: 12,3x19,5 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 260
- Rok wydania: 2015
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
19,25złCena detaliczna: 35,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,25 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Na pierwszy tom serii Współczesne Transgresje, zatytułowany Zmiany medialne i komunikacyjne. W stronę innowacyjnościi, składają się prace polskich medioznawców i komunikologów inspirowane przewodnim tematem medialnych i komunikacyjnych przeobrażeń. Autorzy uzmysławiają, w jakiej relacji pozostają do siebie stare i nowe media oraz ich użytkownicy. Swoje prace kierują w stronę innowacyjności, opowiadając o niej w sposób bezpośredni lub pośredni. Wyjaśniając zmiany zachodzące we współczesnej sferze medialnej, uświadamiają odbiorcom ich zakres i zróżnicowane konsekwencje. Niewątpliwie współczesne media są środowiskiem nieustannej zmiany, ale czy wszystkie mają charakter innowacyjny?Ze Wstępu