 
    Zarządzanie usługami
Strategia i przywództwo w biznesie
- 
                        Autor: Richard Normann
- ISBN: 9788374893558
- EAN: 9788374893558
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: GWP
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 248
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
- 
                    
                    Brak ocen
- 
                    36,35złCena detaliczna: 69,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,35 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
                    
                    x
        
            W świecie przemysłu i biznesu wdrażanie nowych idei i pomysłów stanowi wyjątkowe wyzwanie. Wytworzenie ?produktu niematerialnego? oraz świadczenie usług nie jest łatwym zadaniem. W swojej książce R. Normann w kompleksowy sposób omawia ważne kwestie związane z zarządzaniem organizacjami z sektora usług oraz użytku publicznego. 
Autor zwraca uwagę na potrzebę stosowania sprawnego systemu zarządzania usługami, ilustruje i analizuje strategie rozwoju firmy i charakter innowacji ? ale przede wszystkim podkreśla specjalną rolę dobrego przywództwa. Podkreśla fakt iż w dzisiejszych czasach główną wagę powinno przywiązywać się do procesu dotarcia do klienta, stworzenia sobie grupy odbiorców, nie zaś skupianiu się na samym tylko promowaniu produktu. Pisze o roli technologii informacyjnych w usługach, a także roli usług w społeczeństwie, wyróżnia unikalne cechy usług oraz warunki konieczne do osiągnięcia sukcesu w zarządzaniu organizacją usługową. 
Przetłumaczony na osiem języków podręcznik jest cennym źródłem praktycznych informacji dla menedżerów i naukowców związanych z sektorem usług ? pobudza do analizy i działania w konkretnych sytuacjach.
        
     
