
Zarządzanie komunikacja nowoczesność
-
Autor: Miłosz Czopek
- ISBN: 9788367786379
- EAN: 9788367786379
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Fundacja na rzecz Czystej Energii
- Format: 167x238 mm
- Język: polski
- Liczba stron: 288
- Rok wydania: 2023
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
37,48złCena detaliczna: 54,60 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,65 zł
Dyskusję dotyczącą optymalizacji efektywności zarządczej współczesnych organizacji cechuje wysoki dynamizm. Teoria i praktyka poszukuje oraz wskazuje rozwiązania, których celem jest umożliwienie sprostania nowym warunkom na zmieniających się rynkach. Poszukiwane są przewagi konkurencyjne. Wdraża się i rozwija udoskonalone wzorce postępowania. Usprawnia się komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Zarządzanie organizacjami w ujęciu ogólnym sprowadza się do planowania, organizowania, motywowania i kontroli, a zarządzający realizują wymienione fundamentalne funkcje zarządzania wykorzystując proces komunikacji.
(...) Niniejsza monografia składa się z trzech części dyskutujących zagadnienia m.in. z zakresu multilevel marketingu, komunikacji interpersonalnej, wizerunku, zarządzania zasobami ludzkimi, w tym narzędzi work-life-balance, szkoleń pracowniczych, kultury organizacyjnej oraz nowoczesnych praktyk udoskonalających zarządzanie różnorodnymi organizacjami. Przedkładana Czytelnikom monografia pt. Zarządzanie-Komunikacja-Nowoczesność jest dziełem otwartym na poszukiwania i prezentuje wyniki badań Autorów reprezentujących ośrodki akademickie, instytut badawczy oraz kadrę zarządzającą organizacji z Wrocławia, Łodzi, Zielonej Góry, Gliwic, Wałbrzycha, Lubina i Polkowic, co nadaje dziełu charakter wieloaspektowy. Układ i struktura publikacji wynika z podjętej tematyki.
FRAGMENT WSTĘPU