Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy...
Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie
-
Autor: Donald A. Norman
- ISBN: 9788321348704
- EAN: 9788321348704
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Arkady
- Format: 13,5x20 cm
- Język: angielski, polski
- Liczba stron: 264
- Rok wydania: 2022
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
35,78złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,44 zł
x
Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.