Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy...
Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie
-
Autor: Donald A. Norman
- ISBN: 978-83-213-4870-4
- EAN: 9788321348704
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Arkady
- Format: 205x135x12mm
- Język: angielski, polski
- Liczba stron: 264
- Rok wydania: 2015
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
32,91złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,91 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.