KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy...

Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy...

Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

  • ISBN: 978-83-213-4870-4
  • EAN: 9788321348704
  • Oprawa: miękka
  • Wydawca: Arkady
  • Format: 205x135x12mm
  • Język: angielski, polski
  • Liczba stron: 264
  • Rok wydania: 2015
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 32,91
     zł
    Cena detaliczna:  59,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,91
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj