
Wywieranie wrażenia Strategie autoprezentacji
-
Autor: Mark Leary
- ISBN: 978-83-7489-679-5
- EAN: 9788374896795
- Oprawa: miękka
- Wydawca: GWP
- Format: 16,5x23,5 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 272
- Rok wydania: 2017
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
24,69złCena detaliczna: 44,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,69 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Dzięki książce Wywieranie wrażenia poznasz:
• różnorodne taktyki autoprezentacyjne,
• motywacje leżące u podstaw autoprezentacji,
• społeczny i kulturowy kontekst zachowań autoprezentacyjnych, a także ich konsekwencje.
Człowiek inaczej zachowuje się wówczas, gdy nikt go nie obserwuje, a inaczej, gdy świadkami jego zachowań są inni ludzie. Choć twierdzenie to wydaje się oczywiste, psychologia stosunkowo długo nie interesowała się tym, dlaczego właściwie taka różnica występuje, jakie czynniki ją potęgują i jakie są jej konsekwencje.
Książka Marka Leary’ego poświęcona jest właśnie tym zagadnieniom. Autor – znany psycholog społeczny i jeden z najwybitniejszych specjalistów w zakresie autoprezentacji – w systematyczny sposób omawia problematykę związaną z wywieraniem wrażenia na innych. Czyni to w sposób nadzwyczaj kompetentny, a zarazem przystępny, toteż po tę publikację sięgną nie tylko psychologowie.