Wywieranie wpływu przez grupy. Psychologia relacji
Psychologia relacji
- ISBN: 9788374891042
- EAN: 9788374891042
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: GWP
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Seria: PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
- Liczba stron: 232
- Rok wydania: 2007
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
26,21złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,21 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Żyjemy w świecie, w którym stosunki między grupami społecznymi naznaczone są wrogością i przemocą. U źródeł konfliktów znajdziemy stereotypy, uprzedzenia i dyskryminację. Chcąc poprawić relacje międzygrupowe, powinniśmy najpierw zapytać: dlaczego ludzie odwołują się do stereotypów? Skąd bierze się nienawiść między członkami poszczególnych grup? Dlaczego ludzie dyskryminują tych, którzy się od nich różnią? Książka prezentuje dorobek psychologii społecznej w zakresie stosunków międzygrupowych. Zbudowana jest z krótkich, lecz nasyconych treścią opisów najważniejszych danych związanych z tą problematyką.