Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka (mk, wyd. 2022)
-
Autor: Cialdini Robert B.
- ISBN: 978-83-7489-966-6
- EAN: 9788374899666
- Oprawa: miękka
- Wydawca: GWP Profesjonalne
- Format: 235x165mm
- Język: polski
- Liczba stron: 333
- Rok wydania: 2022
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
62,28złCena detaliczna: 79,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,28 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Jaknakłonić kogoś do zmiany sposobu postępowania?
Jakzachęcić innych ludzi do zmiany decyzji?
Jaksprawić, by takiej zmiany zapragnęli?
Jakobronić się przed ich wpływem na nasze decyzje?
Jeślichcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po bestseller światowej sławypsychologa społecznego. Znajdziesz tu przejrzysty opis mechanizmów, dziękiktórym ludziom udaje się przekonać innych do swoich racji.
RobertCialdini w niezwykle zajmujący sposób tłumaczy tajniki postępowania człowieka.Wyjaśnia nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Opierając się na własnym doświadczeniu, wieloletniej praktyce oraz udokumentowanych wynikach badań psychologicznych, opisuje fascynujący świat ludzkich zachowań. Książka jest niezwykle przydatna dla psychologów, menedżerów, trenerów, specjalistów od sprzedaży i marketingu.Przyda się jednak każdemu, kto chce wpływać na innych lub obronić się przedmanipulacją.
Wywieraniewpływu na ludzi. Teoria i praktyka zyskała sobie ogromną popularność nie tylkowśród psychologów, ale także specjalistów od marketingu i wśród szerokiej publiczności. Została przetłumaczona na 26 języków i sprzedana w milionach egzemplarzy, zaś anglojęzyczny jej oryginał był cytowany ponad 3 tysiące razy. Przyczyną niezwykłej popularności tej pracy jest nie tylko fakt, że odkrywa ona czytelnikowi dość proste mechanizmy psychiczne odpowiedzialne za złożone i nieraz trudne do zrozumienia przypadki ludzkiego postępowania. Niepoślednią przyczyną jest też niezwykły dar jasnej i angażującej odbiorcę komunikacji Robert Cialdini potrafi wyjaśniać złożone zjawiska w sposób powszechnie zrozumiały i fascynujący. Zarówno kiedy pisze, czego świadectwem omawiana książka, jak i kiedy mówi, czego świadectwem są jego kilkakrotne wystąpienia w murach Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.
Prof.Bogdan Wojciszke
Jakzachęcić innych ludzi do zmiany decyzji?
Jaksprawić, by takiej zmiany zapragnęli?
Jakobronić się przed ich wpływem na nasze decyzje?
Jeślichcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po bestseller światowej sławypsychologa społecznego. Znajdziesz tu przejrzysty opis mechanizmów, dziękiktórym ludziom udaje się przekonać innych do swoich racji.
RobertCialdini w niezwykle zajmujący sposób tłumaczy tajniki postępowania człowieka.Wyjaśnia nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Opierając się na własnym doświadczeniu, wieloletniej praktyce oraz udokumentowanych wynikach badań psychologicznych, opisuje fascynujący świat ludzkich zachowań. Książka jest niezwykle przydatna dla psychologów, menedżerów, trenerów, specjalistów od sprzedaży i marketingu.Przyda się jednak każdemu, kto chce wpływać na innych lub obronić się przedmanipulacją.
Wywieraniewpływu na ludzi. Teoria i praktyka zyskała sobie ogromną popularność nie tylkowśród psychologów, ale także specjalistów od marketingu i wśród szerokiej publiczności. Została przetłumaczona na 26 języków i sprzedana w milionach egzemplarzy, zaś anglojęzyczny jej oryginał był cytowany ponad 3 tysiące razy. Przyczyną niezwykłej popularności tej pracy jest nie tylko fakt, że odkrywa ona czytelnikowi dość proste mechanizmy psychiczne odpowiedzialne za złożone i nieraz trudne do zrozumienia przypadki ludzkiego postępowania. Niepoślednią przyczyną jest też niezwykły dar jasnej i angażującej odbiorcę komunikacji Robert Cialdini potrafi wyjaśniać złożone zjawiska w sposób powszechnie zrozumiały i fascynujący. Zarówno kiedy pisze, czego świadectwem omawiana książka, jak i kiedy mówi, czego świadectwem są jego kilkakrotne wystąpienia w murach Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.
Prof.Bogdan Wojciszke