Wywiad biznesowy
Praktyczne wprowadzenie
-
Autor: Opracowanie Zbiorowe
- ISBN: 978-83-63391-30-0
- EAN: 9788363391300
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Nieoczywiste
- Format: 16.0x22.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 236
- Rok wydania: 2017
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
45,51złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,51 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem przewagi konkurencyjnej zarządzanej przez siebie organizacji. Niniejsze opracowanie pomyślane zostało jako przystępne wprowadzenie w tematykę wywiadu biznesowego i przybliża najważniejsze kwestie związane z jego praktyką. Autorzy założyli, że odbiorcą książki jest osoba zainteresowana rozpoczęciem kariery jako analityk wywiadu biznesowego lub osoba, która rozważa wykorzystanie i profesjonalizację funkcji wywiadowczej w swojej organizacji. Z tego względu w książce można znaleźć podstawowe, praktyczne informacje dotyczące:
– celu i zakresu wywiadu biznesowego;
– organizowania funkcji wywiadowczej w organizacji i jej realizowania zgodnie z prawem i standardami etycznymi;
– pozyskiwania, przetwarzania i analizowania informacji;
– raportowania wyników analiz wywiadowczych;
– korzystania z zewnętrznych dostawców usług wywiadowczych oraz świadczenia usług wywiadu biznesowego jako zewnętrzny dostawca;
– stosowania wywiadu biznesowego do wspierania strategicznych decyzji, w szczególności w kontekście innowacji i innowacyjności.