Brawurowy debiut Rebekki Hunt to urzekająca humorem opowieść o walce z ? depresją
Jest rok 1964. Odchodzący na emeryturę sędziwy Winston Churchill ma kłopot z niechcianym gościem ? panem Chartwellem, który nawiedza jego oraz innych członków rodziny Churchillów z nieregularną częstotliwością już od kilkudziesięciu lat. Może nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że pan Chartwell to... olbrzymi czarny pies.
"Piękne kłamstwa" to z pozoru lekka powieść kryminalna. Jednak porusza bardzo ważny problem społeczny, jakim jest ingerencja osób trzecich w sprawy związane z przemocą domową. Jak daleko można sie posunąć, aby wymierzyć sprawiedliwość? I czy samo podejrzenie przemocy domowej jest już podstawą do tego, żeby podejmować działania? Zwłaszcza nie do końca zgodne z prawem?
Oto na dwór Kubłaj-chana, wnuka Czyngis-chana i pierwszego mongolskiego cesarza Chin, przybywa sławny podróżnik i kupiec z Wenecji, Marko Polo. Chcąc opisać świat, którym włada imperator, pokonuje barierę komunikacyjną przy pomocy gestów, szarad i przedmiotów przywiezionych z najdalszych zakątków cesarstwa. Gdy już wprawnie posługuje się językiem chana, wdaje się z nim w wielowątkowy intelektualny dialog o istocie życia i śmierci.
Italo Calvino zabiera nas w pełną wrażeń podróż w głąb niemożliwego, wyimaginowanego cesarstwa. 55 opisów miast, 55 poetyckich impresji przeplatanych rozmowami dwóch myślicieli to jedna z tych prób badania granic literatury, które przyniosły włoskiemu pisarzowi sławę. Baśniowe krainy, nieistniejące egzotyczne miasta pojawiające się za sprawą opowieści na mapie wyobraźni w wielkim atlasie Kubłaj-chana stanowią jedyne w swoim rodzaju świadectwo potęgi języka.
Opowieści inicjacyjne z czterech stron świata
Jak opowiadać nastolatkom o odwiecznych problemach związanych z dorastaniem? Czym różni się miłość od seksu? Dlaczego seks jest taki pociągający? Jak nie skończyć w łóżku z potworem? Jakie zagrożenia czyhają na dziewczynki i młode kobiety? Czy duma, krnąbrność i egzaltacja popłacają w dorosłym życiu? Odpowiedzi na te pytania Marita de Sterck, belgijska pisarka i antropolożka, postanowiła poszukać u źródeł, czyli w dawnych opowieściach pochodzących z różnych zakątków świata. De Sterck połączyła swój pisarski talent z antropologiczną pasją i stworzyła fascynujący zbiór legend i baśni Afryki, Ameryki, Azji, Europy i Oceanii.
Jej książka w ciekawy sposób mówi o kształtowaniu się osobowości, a także sztuce adaptowania się do życia w społeczeństwie. Zebrane opowieści uczą empatii i poszanowania dla odmienności, w niecodzienny sposób pokazują, jak dostosować się do otaczającego świata i żyć w zgodzie z innymi, a jednocześnie zachować odwagę, samodzielność, wewnętrzną przekorę i nie zatracić indywidualności. Zakwitające dziewczęta pięknie także unaoczniają to, że stopniowe wchodzenie w dorosłość nie musi pogłębiać konfliktu pokoleń, lecz może łączyć ze sobą generacje i pomagać w przekraczaniu różnic między dziećmi, rodzicami i dziadkami.
Czerwiec roku 1156. Zaczyna się upalne lato. Po brutalnie stłumionym buncie baronów więźniowie zapełniają lochy, a na dworze w Palermo nie ustają intrygi. Pod nieobecność władcy w pałacu królewskim dochodzi do niewyjaśnionych morderstw i niezwykle zuchwałej kradzieży. Spokój raju na ziemi, pełnego fontann i marmurów, klejnotów i jedwabi, wśród których mieszkają hurysy i eunuchowie, zostaje bezpowrotnie zniszczony. Na domiar złego drugi po królu człowiek na Sycylii, wszechwładny emir emirów, ma nowy kłopot - zza morza przybywa Hugo z Tarsu wraz z uczniem Tankredem z Anaor, który niedawno dowiedział się o swoim pochodzeniu. A może ono poważnie zaniepokoić wiele osób na dworze... Nieprzychylny przybyszom emir nie ma jednak wyjścia, ponieważ tylko Hugo może wyjaśnić sens tajemniczego pergaminu pozostawionego przez mordercę. Czy władzę na Sycylii pragnie przejąć groźna sekta? Kim jest zbieg z królewskiego więzienia? Jakie sekrety skrywa Hugo z Tarsu? I wreszcie czemu tak nienawidzi go rycerz w czerni? Czwarta opowieść z cyklu Rycerze Sycylii przynosi nowe zagadki i jest jak partia szachów, w której stawka jest niewiarygodnie wysoka. Trzeba życzyć Tankredowi długich lat życia, rozpisanych na wiele tomów. lelitteraire.com Seria książek Moore zadziwia erudycją, przyciąga uwagę czytelnika niewidzialną nicią i każe mu ze zniecierpliwieniem wyczekiwać kolejnych części. `La Gazette du Nord-Pas de Calais` Trzeba przyznać, że autorka umie barwnie opisywać świat, do którego zabiera czytelnika. [...] Bardzo lubi swoich detektywów, wplątuje ich w skomplikowane relacje, wystawia na próbę. Ich przygody czyta się jednym tchem. valkiria.pl Viviane Moore urodziła się w 1960 roku w Hongkongu. Jako fotoreporterka podróżowała po całym świecie. Pierwszą powieść opublikowała w 1997 roku. Od tamtej pory wydała dziewięciotomową sagę o błędnym rycerzu Galeranie z Lesneven, trylogię celtycką, cykl powieści rozgrywających się we współczesnej Japonii oraz powieści science fiction. Okręt przeklętych to trzecia część siedmiotomowej sagi o Normanach, Rycerze Sycylii, która we Francji rozeszła się w ponad stu tysiącach egzemplarzy. Książki Moore są tłumaczone na angielski i włoski. Autorka uprawia żeglarstwo i sport szybowcowy, jej pasją są też loty balonem. Wzięła udział w wyprawie na Spitsbergen. Marzy o wyprawie... w kosmos.
To lato było wyjątkowe. Ona, samotna nastolatka, zapamięta je na całe życie. Pierwsza miłość, namiętność, pożądanie, tak starannie skrywane przed ojcem i macochą. On jest pisarzem poszukującym natchnienia, który zaszył się na wsi, żeby pracować. Przypadkowe spotkanie w jego domu na zawsze odmieni życie ich obojga. A konsekwencje będą nieprzewidywalne... Ona przez całe swoje życie będzie pielęgnować te cenne wspomnienia o swoich pierwszych erotycznych doświadczeniach, lekcjach miłości i seksu, które uczyniły z niej prawdziwą kobietę. Które zostały przerwane w bardzo tajemniczy sposób. Teraz jako mężatka, matka trójki dzieci zmęczona codziennym życiem, wyrusza w podróż do przeszłości, aby zmierzyć się z najbardziej skrywanymi myślami i pragnieniami. Aby odnaleźć swoje prawdziwe ja. Odzyskać własną seksualność. To prowokująca opowieść nie tylko o seksualnym przebudzeniu, ale i bardzo emocjonująca analiza rodziny, małżeństwa, miłości i seksu.
Wyrafinowana trylogia erotyczna! W tej wyrafinowanej powieści erotycznej, rozgrywającej się w Nowym Orleanie, młoda wdowa trafia do tajnego stowarzyszenia, które ma na celu pomóc kobietom realizować najskrytsze fantazje erotyczne i osiągnąć seksualne wyzwolenie. Mężczyźni są boscy, fantazje intymne, prowokujące i kuszące, wszystko zaś odbywa się pod troskliwym kierunkiem tajnego matriarchatu. S.E.C.R.E.T. to książka dla kobiet w każdym wielu, miłośniczek romansów i powieści erotycznych, wielbicielek Christiana Greya, ale także dla szerszego grona odbiorców, którzy poszukują powieści o kobietach dążących do spełnienia. E.M. Adeline to pseudonim jednej z czołowych kanadyjskich producentek telewizyjnych i pisarek. Zainteresowanie trylogią S.E.C.R.E.T. wyraziła wytwórnia filmowa Sary Jessiki Parker i HBO.
Nowojorski świat galerii i domów aukcyjnych powinien mieć się na baczności. Do miasta przybyła Lacey Yeager. Młoda, seksowna, wybitnie inteligentna, przebojowa. Spragniona wielkiej kariery i gotowa pracować dwadzieścia godzin na dobę. Mężczyzn zmienia jak rękawiczki, a gdy wspominają o uczuciach, postępuje jak modliszka. O tym wszystkim dowiadujemy się od jej powiernika - nieśmiałego, wrażliwego dziennikarza, zafascynowanego, ale i rozczarowanego przyjaciółką. Jak daleko zaprowadzi Lacey jej wielka ambicja? Steve Martin rysuje ostrą kreską portret wielkomiejskiego świata artystycznego, pokazuje od kuchni życie marszandów, kolekcjonerów, galerii, a przy okazji dzieli się przemyśleniami na temat sztuki XX i XXI wieku. Piękny przedmiot to także sentymentalny portret Nowego Jorku końca poprzedniego stulecia: okresu szalonego optymizmu, beztroski i wielkich tragedii. W precyzyjnie skonstruowanej fabule Martin z wielką wprawą łączy humor z ogromną wiedzą, wzruszenia z celnymi obserwacjami i portretami ludzi. Tekst powieści wzbogacają reprodukcje dzieł sztuki, które po odłożeniu książki zostają w pamięci równie długo jak jej bohaterowie.
Najbardziej łamiąca serce i wzruszająca nowoczesna historia miłosna jaka kiedykolwiek została napisana.Raymond QueneauPowieść Viana zaskakuje nie tylko absurdem i isurrealizmem. Najdziwniejsze jest to, że - mimo całego purenonsensowego sztafażu, kpiarskiej energii, niezwykłej lekkości i anarchistycznej swobody - Piana dni jest właściwie melodramatem, stworzonym przez pisarza, którego trudno byłoby podejrzewać o podobne zamiary. Colin jest wynalazcą, twórcą ,,pianoktajlu"" - połączenia instrumentu muzycznego i maszyny do przygotowywania koktajli. Inny bohater powieści zajmuje się głównie trwonieniem pieniędzy na rękopisy i pamiątki po swoim idolu Jeanie-Solu Partrze (ewentualnie jego partnerce - księżnej de Bovouard). Z kolei służący Colina jest chlubą swojej rodziny, której wielu innych członków stoczyło się w godny pożałowania sposób - zostali absolwentami filozofii lub, o zgrozo, profesorami matematyki. Historia miłości Colina i Chloe jest prosta, ale trafia w najczulszy punkt. Miłość, choć odarta z mitycznej podniosłości, okazuje się tutaj główną siłą napędzającą wszystkich bohaterów do działania. W dodatku kończy się źle - i przez to Piana dni porusza jeszcze bardziej.I choć wydana po raz pierwszy w 1947 roku nie traci na świeżości, o czym najlepiej świadczy to, że doczekała się właśnie drugiej adaptacji filmowej - na początku lipca 2013 wchodzi do polskich kin Dziewczyna z lilią w reżyserii Michela Gondry'ego z Audrey Tautou i Romainem Durisem w rolach głównych.
Mocna, zmysłowa opowieść z elementami romansu, która rozpali wyobraźnię każdej czytelniczki... Piękna młoda żona francuskiego dyplomaty przybywa do Bangkoku, który w przeciwieństwie do mieszczańskiej Francji jest miejscem niebywałej swobody obyczajowej. Początkowo onieśmielona, Emmanuelle wkrótce rzuca się w ekscytującą zmysłową przygodę, prowadzona przez swoją przyjaciółkę Ariane, kobietę o niepohamowanym temperamencie. Dzieła dopełni włoski arystokrata - doświadczony kochanek i znakomity nauczyciel. Emmanuelle okaże się nad wyraz pojętną uczennicą. Szybko zrozumie zasady gry i skorzysta z dobrodziejstw nowej moralności...
Procho pod wpływem opowieści wujka Tośka postanawia odnowić stary zwyczaj i uprowadzić dziewczynę, w której się zakochał; pojawia się jednak nieprzewidziana okoliczność. Kało, Nyny i Masingro jadą srebrnym hummerem do Warszawy, by wykupić niepoprawnego hazardzistę Grastusia, który zadłużył się w kasynie; przy okazji chcą uczcić na Dworcu Centralnym rocznicę śmierci swego kompana Fredka. Siedemnastoletnia Malwina dowiaduję, że jest wychowywana przez macochę; ojciec wyznaje córce, że jej matka była Cyganką. Chyba za nami nie traficie to czternaście opowieści ze świata, który na co dzień jest przed nami zamknięty. Milewski jest wiarygodnym przewodnikiem po tym świecie, pracował i żył z Romami, zna ich język, słuchał ich historii, które przy braku romskiego piśmiennictwa są jedynym wiarygodnym źródłem wiedzy na temat przeszłości i teraźniejszości tej wspólnoty. Nie idealizuje swoich bohaterów, stara się ich zrozumieć, a co najważniejsze - oddaje im głos.
Jak przyrządzić sałatkę z ziemniaków, którą zajadał się Ernest Hemingway, gdy mieszkał w Paryżu?
Czy wiersz Cebula świadczy o wyjątkowej pozycji tego warzywa w jadłospisie naszej noblistki Wisławy Szymborskiej?
Co Antoni Czechow myślał o karasiu w śmietanie – daniu, które zabiło Iwonę, księżniczkę Burgunda, z dramatu Witolda Gombrowicza?
Czym krzepiły się postacie biblijne i co oprócz sławnej „magdalenki” spożywali bohaterowie W poszukiwaniu straconego czasu Prousta?
Erudycja Bogusława Deptuły robi wrażenie. Ale Literatura od kuchni jest nie tylko zbiorem błyskotliwych felietonów na temat związków słowa pisanego z jedzeniem – to także swego rodzaju książka kucharska. Dowiemy się z niej, w jakich proporcjach połączyć odpowiednie składniki, aby poczuć się jak bohaterowie literackich arcydzieł. Czasem będą to potrawy prawdziwe, czasem zupełnie fantastyczne, jak niewiniątko
w tarapatach, misjonarz na dziko czy Syrena Południa w białym winie, wszystkie trzy z powieści Rolanda Topora.
Lektura obowiązkowa każdego smakosza. Palce lizać!
Seryjny morderca, który budzi postrach wśród mieszkańców Twin Cities, jest szalony, ale także piekielnie inteligentny. Zabija dla przyjemności i najwyraźniej bawi go wodzenie policji za nos za pomocą przeszkód, jakie umyślnie przed nią stawia. Porucznik Lucas Davenport jest świetnym policjantem, lecz czy zdoła przechytrzyć zabójcę, który sam siebie nazywa Wilkołakiem? Aby zagrać w jego grę, będzie musiał nauczyć się myśleć tak jak on. Jeśli nawet wystarczy mu inteligencji, czy poradzić sobie z kontrolowanym szaleństwem, koniecznym do przeniknięcia umysłu przestępcy?
Rozpacz i szaleństwo. Czy przywiodą do zbrodni? Katania, sycylijskie miasto u podnóży Etny. Przykładne małżeństwo z klasy średniej oczekuje na przyjazd młodziutkiej pomocy domowej, Ukrainki. Podczas gdy mąż oddaje się głównie karierze zawodowej, żona, po utracie dziecka, powoli pogrąża się w rozpaczy. Rezygnuje z pracy, ogranicza kontakty z ludźmi i coraz bardziej się zaniedbuje. Ratunkiem dla jej zszarganych nerwów ma być ład i porządek, który zapanuje w domu dzięki pomocy Ludmiły. Dziewczyna bardzo szybko przyzwyczaja się do nowego miejsca, czy jednak rzeczywiście jest tak przywiązana do swoich pracodawców, jak deklaruje? Z domu zaczynają znikać przedmioty, atmosfera gęstnieje. Coraz trudniej odróżnić codzienne życie od fantazmatów i omamów. Wszystkie elementy mają tu do odegrania ważną rolę - pokój dziecka, ukryta lalka, zgubiona biżuteria, trutki na myszy, wijący się bluszcz. Precyzyjne opisy rzeczywistości przenikają się w tej powieści z nierealnym światem, w jakim zanurza się główna bohaterka, a czytelnik staje się cichym obserwatorem coraz bardziej wstrząsających wydarzeń i w napięciu oczekuje na finał. Najprościej byłoby powiedzieć tak: gdyby Roman Polański był kobietą i pisał powieści, mógłby napisać Nieprzyzwoite. [.] Tutaj nic się nie układa, a trauma z przeszłości nie zostaje przepracowana. Joanna Ugniewska Jest to fascynująca lektura dzięki językowi, który wykracza poza ramy gatunku noir i wciąga czytelnika w intrygującą grę form i myśli. Jest to pisarstwo malarskie, gdyż opisowy styl autorki rzuca snop światła na istotne detale oraz na przestrzeń, by ożywić obrazy, które się w niej materializują. ""La Repubblica"" Istnieją książki, które porażają czytelnika i długo po odwróceniu ostatniej strony, po zakończeniu lektury nie pozwalają mu zapomnieć o historii i jej bohaterach. Do takich właśnie książek należy debiutancka powieść Elviry Seminary. ""Corriere Naizonale""
Jack Irish to prawnik, kolekcjoner długów i zapalony kibic piłki nożnej. Kiedy otrzymuje zagadkową wiadomość od swojego byłego klienta, którego nie udało mu się uchronić od więzienia, nie przykłada do niej zbyt wielkiej wagi. Sytuacja zmienia się, gdy Jack dowiaduje się o jego śmierci. Prawnik zostaje wciągnięty w śmiertelnie niebezpieczne śledztwo, w którym obok morderstwa ma do czynienia z korupcją na wysokim szczeblu, nielegalnymi transakcjami oraz mrocznymi, zmysłowymi tajemnicami. Jack musi śpieszyć się z rozwiązaniem zagadki, bo liczba ofiar rośnie w zastraszającym tempie, a morderca nie śpi...
Autor bestsellerowych kryminałów na tropie największej tajemnicy XX wieku! 1945. Niemcy przegrywają wojnę, każdy myśli tylko o sobie. Generalny Gubernator Hans Frank ukrywa najcenniejsze łupy, a wraz z nimi bezcenny sekret, który ma zapewnić mu nietykalność po wojnie. Skarb ginie bez śladu w tajemniczych okolicznościach. 1946. Do Polski powracają zrabowane dzieła sztuki z Damą z gronostajem Leonarda da Vinci na czele. Brakuje Portretu Młodzieńca Rafaela Santi, który od tej pory pozostaje najcenniejszym zaginionym na świecie dziełem sztuki i symbolem grabieży dokonanych w czasie II wojny światowej. W Muzeum Czartoryskich w Krakowie od ponad sześćdziesięciu lat na Rafaela czeka pusta rama. Współcześnie. Doktor Zofia Lorentz, historyk sztuki i urzędniczka Ministerstwa Spraw Zagranicznych, próbująca sprawić, aby do Polski wróciło choć kilka z ponad 60 000 zaginionych dzieł, zostaje wezwana do kancelarii premiera. Sprawa jest pilna i ściśle tajna. Arcydzieło Rafaela zostało w końcu namierzone, a ona musi odzyskać je dla Polski. Legalna droga nie wchodzi w grę. Jedynym możliwym sposobem jest kradzież. Zofia podejmuje się zadania. Do jej zespołu dołączają cyniczny młody marszand, świeżo emerytowany oficer służb specjalnych i legendarna szwedzka złodziejka, specjalnie w tym celu wyciągnięta z więzienia. Bezcenny to międzynarodowy thriller łączący najlepsze cechy prozy Dana Browna, Arturo Perez-Reverte i Umberto Eco. W miejsce każdej rozwiązanej zagadki pojawia się kilka następnych, zwrot akcji goni zwrot akcji, a bohaterowie w poszukiwaniu zaginionego arcydzieła wpadają na trop tajemnicy, która najnowszą historię świata wywróci do góry nogami. Możni tego świata zrobią wszystko, aby nie ujrzała ona światła dziennego. Bezcenny to pełne błyskotliwej erudycji kompendium wiedzy o sekretach historii sztuki. O genialnych artystach, o szalonych kolekcjonerach, o chciwych marszandach, o wielkiej grabieży z czasów okupacji, a także o szwindlu, jakim jest dzisiejszy rynek sztuki. Bezcenny to także komentarz do rzeczywistości w ironicznym, prześmiewczym i bezkompromisowym stylu, do którego przyzwyczaił nas autor Uwikłania i Ziarna prawdy.
Tu nie ma zmierzchu ani świtu. Czas stracił znaczenie. Opuściliśmy świat rzeczywisty i wkroczyliśmy do krainy snów.Jest ich pięciu. Gruby Algie, ciemnowłosy Hugo, Teddy z wyłupiastymi oczyma, przystojny Gus i ubogi Jack, który musiał pożegnać się z marzeniami o zostaniu fizykiem na rzecz pracy w fabryce papeterii. W lipcu 1937 roku postanawiają wyruszyć w roczną wyprawę badawczą na Spitsbergen. Dla Jacka to ostatnia szansa, by zrobić coś z beznadziejnym życiem. Wyprawę od początku prześladuje pech i do spokojnej zatoczki Gruhunken dociera tylko on wraz z Gusem i Algiem. Stary kapitan odradza im zakładanie obozu w tym miejscu, ale ignorują jego ostrzeżenia. Gdy słońce po raz ostatni wzejdzie nad horyzontem i rozpocznie się długa noc polarna, Jack zostanie zupełnie sam. Jego całym światem staną się arktyczne przestrzenie, trzeszczący lód i przytłaczająca cisza. Coś kryje się w mroku. Coś złego. Coś, co nie jest tylko wytworem jego wyobraźni. Cienie w mroku to coś niesamowitego. Powieść z dreszczykiem a zarazem metafizyczna refleksja nad tym, co skrywa się pod powierzchnią naszego istnienia. The TimesUrzekająca lektura - coś w rodzaju subtelnie niepokojącej, powściągliwej historii o duchach, którą mógłby napisać M.R. James, gdyby odwiedził Arktykę. The GuardianNajlepszym sprawdzianem dobrej historii o duchach jest bez wątpienia uczucie paniki podczas czytania w łóżku o północy. W dwóch trzecich powieści zdałam sobie sprawę, że boję się wyjrzeć za okno. To się nazywa pisarski sukces.Emma John, The Observer
Glasgow, lata pięćdziesiąte XX wieku. Prywatny detektyw Lennox, zwykle balansujący na granicy prawa, jest podejrzany o zabójstwo bukmachera i hodowcy chartów Jimmyego ""Bilona"" MacFarlanea, który właśnie szykował spory przekręt na wyścigach psów. Detektyw ma jednak mocne alibi - spędził tę noc z jego córką.Lennox musi rozwikłać sprawę morderstwa. Okazuje się, że jest w nie zamieszany niejaki Willie Sneddon, jeden z Trzech Królów półświatka Glasgow - człowiek, któremu nikt w mieście nie chciałby stanąć na drodze. Wraz z nim pojawia się jeszcze inny, poważniejszy gracz...
Anastazja Kamieńska prowadzi śledztwo w sprawie śmierci młodego pisarza, autora romansów, Leonida Paraskiewicza, który będąc u szczytu popularności, został zastrzelony przed własnym mieszkaniem. W tym samym czasie żona wpływowego biznesmena prosi Stasowa, emerytowanego milicjanta, by znalazł dowody niewinności jej męża skazanego za umyślne zabójstwo. Nastia szybko odkrywa, że morderca Paraskiewicza był tylko pionkiem w grze prowadzonej przez sprytnego przestępcę, Stasow zaś zwraca uwagę w zeznaniu świadka na pewien dziwny szczegół. Okazuje się, że w obie sprawy zamieszana jest ta sama osoba. Ustalenie jej tożsamości pozwala ujawnić nowe morderstwo, tym razem popełnione w otoczeniu znanego polityka. Kamieńska obnaża zbrodniczy proceder, historię sięgającą wiele lat wstecz...
Zeruya Shalev, jedna z najpoczytniejszych współczesnych pisarek izraelskich, powraca w głośnej powieści, która znalazła się na szczycie list bestsellerów już tydzień po publikacji.
W Co nam zostało znów po mistrzowsku zagłębia się w pajęczynę ludzkich emocji. Chemdale leżąc w szpitalnym łóżku, dokonuje gorzkiego rozrachunku ze swoim życiem. Dzieciństwo i młodość spędziła w domu, w którym panowały surowe zasady narzucone przez ojca. Owocem pozbawionego miłości małżeństwa z ocalałym z Holokaustu konserwatywnym mężczyzną jest dwójka dzieci.Awner, którego zawsze kochała za bardzo, wyrósł na rozżalonego, sfrustrowanego człowieka, niepotrafiącego zaznać szczęścia ani w pracy, ani w małżeństwie. Dina, zmuszona przez całe dzieciństwo zmagać się z brakiem matczynej miłości, za wszelką cenę chce dać swojej nastoletniej córce ciepło, którego sama nigdy nie zaznała. Co się stanie, kiedy dziecko ją odrzuci?
Trudne uczucia i skomplikowane relacje rodzinne opisane subtelnym piórem autorki obdarzonej niezwykłą wnikliwością.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?