
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy GWP
Psychologia reklamy
-
Autor: Robert Heath
- ISBN: 978-83-7489-498-2
- EAN: 9788374894982
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: GWP
- Format: 14,5x20,5 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 301
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
34,23złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,23 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.