KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy GWP

Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy GWP

Psychologia reklamy

  • Autor: Robert Heath
  • ISBN: 978-83-7489-498-2
  • EAN: 9788374894982
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: GWP
  • Format: 14,5x20,5 cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 301
  • Rok wydania: 2014
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 34,23
     zł
    Cena detaliczna:  39,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,23
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj