Tworzenie doświadczeń klientów
-
Autor: Urbański Artur Lucyna Dziewa
- ISBN: 978-83-832-2263-9
- EAN: 9788383222639
- Oprawa: miękka
- Wydawca: ONEPRESS
- Format: 190x240x16mm
- Język: polski
- Liczba stron: 256
- Rok wydania: 2023
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
43,77złCena detaliczna: 77,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,77 zł
x
W świecie nieograniczonej konkurencji postaw na klientocentryczność
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona - ta książka jest dla Ciebie!
Kluczowym zwrotem, wokół którego koncentruje się treść poradnika napisanego przez Artura Urbańskiego i Lucynę Dziewę, jest customer experience (CX), co definiuje się jako wszystkie doświadczenia, emocje i wrażenia klienta, jakie pojawiają się u niego w trakcie korzystania z usług lub zakupu produktów. W drugim wydaniu autorzy jeszcze mocniej skupiają się na cyfrowych aspektach CX. Znajdziesz tu więc między innymi wskazówki dotyczące zastosowania map doświadczeń klientów w różnych działaniach firm, a także informacje o tym, jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić doświadczenie klienta. Poznasz również przykłady użycia kanwy projektowania doświadczeń w projektach cyfrowych. Wreszcie - dowiesz się, jak korzystać z wiedzy o klientach w projektowaniu systemów informatycznych.
Mamy nadzieję, że ta książka będzie stanowiła przewodnik i pierwsze źródło informacji dla wszystkich, którzy chcą ze zrozumienia i lepszego zaspokojenia potrzeb klientów poprzez cyfrowe rozwiązania uczynić swoją przewagę konkurencyjną.
ze wstępu