TRENING INNOWACYJNEGO MYŚLENIA ROZWIŃ SWÓJ KREATYWNY POTENCJAŁ W 31 DNI
Rozwiń swój kreatywny potencjał w 31 dni
-
Autor: Paulina Mechło OLGA GEPPERT
- ISBN: 9788328357754
- EAN: 9788328357754
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Sensus
- Format: 16,8x23,7 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 296
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
21,94złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,94 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Innowacyjność. Chyba trudno o słowo, które w ostatnich latach zrobiłoby większą karierę. Można pokusić się o twierdzenie, że nasze stulecie będzie kiedyś nazywane wiekiem innowacyjności. Kreatywność, szukanie nowych, niestandardowych rozwiązań, pomysłów usprawniających życie, ucieczka od sztampy - bez tego ciężko myśleć o rozwoju biznesu, gospodarki, sztuki... Twórcze myślenie jest kołem zamachowym wprawiającym świat w ruch.
Tylko czy można się takiego sposobu myślenia i działania nauczyć?
Otóż nie.
Nie można się nauczyć. Inaczej - nie trzeba, bo każdy z nas jest twórczy i kreatywny. Innowacyjny. Wystarczy jedynie pozwolić umysłowi otworzyć się na nieszablonowe myślenie. Jak to zrobić? Chociażby poprzez ćwiczenia. Na przykład takie, jakie znalazły się w tej książce! Autorki przygotowały kompletny zestaw treningowy dla umysłu, pozwalający każdemu w ciągu 31 dni odkryć i rozwinąć swój kreatywny potencjał. Jesteś na to gotowy? To może na początek wyobraź sobie, jak mogłaby brzmieć muzyka Marsjan.
Już? Prawda, że to proste, a ileż przy tym satysfakcji i zwykłej frajdy. Zatem do dzieła, świat czeka na nowych odkrywców w stylu Stephanie Kwolek i Mikołaja Kopernika!
O autorach
Paulina Mechło — psycholog, neurokognitywista. Jest laureatką nagrody Teofrasta za książkę Trening intelektu — wyćwicz pamięć, koncentrację i kreatywność w 31 dni. Prowadzi autorskie treningi grupowe oraz indywidualne usprawniające intelekt i funkcje poznawcze dla osób w różnym wieku zarówno w języku polskim jak i angielskim.
Olga Geppert — z wykształcenia księgarz i kulturoznawca. W pracy zajmuje się content marketingiem, projektowaniem graficznym i frontendem — czyli skuteczną komunikacją.