KATEGORIE

Kategorie

Opakowanie The New Luxury

The New Luxury

Highsnobiety: Defining the Aspirational in the Age of Hype

  • ISBN: 9783899559835
  • EAN: 9783899559835
  • Oprawa: Twarda
  • Wydawca: Gestalten
  • Format: 22.0x29.0cm
  • Język: angielski
  • Liczba stron: 320
  • Rok wydania: 2019
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 148,95
     zł
    Cena detaliczna:  184,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 148,95
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
The New Luxury provides the foundational knowledge for brands, consumers, and curious minds to learn about the changing face of the luxury market. This is the story of how culture and commodity intertwined to redefine consumer values in the 21st century. Featuring new interviews with industry leaders including Kim Jones, Hiroshi Fujiwara, and Yoon, case studies of the most important brands of the new luxury era, and a preface by Alexandre Arnault of RIMOWA and LVMH scion.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj