Terapia ręki od A do Z. Obie rączki rysują
-
Autor: Jacek Szmalec Dariusz Wyszyński
- ISBN: 978-83-8080-205-6
- EAN: 9788380802056
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Harmonia
- Format: 205x295x6mm
- Język: polski
- Liczba stron: 29
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
13,91złCena detaliczna: 21,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,98 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Program Terapia ręki od A do Z ma na celu ograniczenie problemów dzieci z pisaniem ręcznym oraz przygotowanie maluchów do nabycia tej umiejętności. Przeznaczony jest dla rodziców i pedagogów, wychowawców pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym, u których występują trudności grafomotoryczne. Może również posłużyć jako materiał treningowy przed rozpoczęciem nauki pisania.
Obie rączki rysują to piąta część zestawu Terapia ręki Składa się z 28 kart z ćwiczeniami. Ich celem jest kształtowanie symetryczności pracy obu rąk. Ponadto podczas wykonywania zadań dziecko doskonali prawidłową postawę ciała, usprawnia rozwój obręczy barkowej oraz rotację w przedramieniu, co pozytywnie wpłynie na tempo i jakość pisania. Dziecko w trakcie zabawy ćwiczy ruchy wykonywane podczas pisania, w tym wyizolowane ruchy palców. Zadaniem dziecka jest poprzez symetryczne użycie obu dłoni narysowanie takich samych elementów jak na karcie. Kartę z ćwiczeniem można powiesić na tablicy, aby na początku dziecko w pozycji stojącej mogło paluszkami wodzić po śladzie.
Obie rączki rysują to piąta część zestawu Terapia ręki Składa się z 28 kart z ćwiczeniami. Ich celem jest kształtowanie symetryczności pracy obu rąk. Ponadto podczas wykonywania zadań dziecko doskonali prawidłową postawę ciała, usprawnia rozwój obręczy barkowej oraz rotację w przedramieniu, co pozytywnie wpłynie na tempo i jakość pisania. Dziecko w trakcie zabawy ćwiczy ruchy wykonywane podczas pisania, w tym wyizolowane ruchy palców. Zadaniem dziecka jest poprzez symetryczne użycie obu dłoni narysowanie takich samych elementów jak na karcie. Kartę z ćwiczeniem można powiesić na tablicy, aby na początku dziecko w pozycji stojącej mogło paluszkami wodzić po śladzie.