KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji

Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji

  • ISBN: 9788365648938
  • EAN: 9788365648938
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: edu-Libri
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 246
  • Rok wydania: 2018
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 38,44
     zł
    Cena detaliczna:  69,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,30
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Monografia przedstawia analizę modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach, usługach i zasadach prowadzenia biznesu, a także wyzwania i niezbędne kompetencje.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj