
Szlaczki figlaczki poprawiające skupienie uwagi 7-8 lat
-
Autor: Monika Kozikowska
- ISBN: 978-83-64077-42-5
- EAN: 9788364077425
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Niko
- Format: 285x200x5mm
- Język: polski
- Liczba stron: 32
- Rok wydania: 2017
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
5,55złCena detaliczna: 9,79 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,55 zł
x
Rysowanie szlaczków to ważna umiejętność prowadząca do kształtnego pisania. Kreśląc linie proste, łamane, łuki i pętelki dziecko powiela i utrwala elementy, z których składają się litery. Ponadto zapamiętuje szczegóły i ich układ. Szlaczki uczą cierpliwości, a wielokrotne, precyzyjne odwzorowywanie wzorów wpływa na doskonalenie spostrzegania, wyrabianie koordynacji wzrokowo-
-ruchowej oraz usprawnianie mięśni dłoni.
Książka Szlaczki figlaczki poprawiające skupienie uwagi, pisanie i spostrzeganie powstała z myślą o uczniach klas I i II szkoły podstawowej. Proponowane wzory nawiązują do kształtu liter, zjawisk zachodzących w przyrodzie oraz ważnych świąt i uroczystości. Kolejność szlaczków sugeruje czas ich wykonania, a tym samym dyscyplinuje
i uczy systematyczności.
Zadaniem ucznia jest przyjrzenie się wzorowi, poprawienie go po śladzie, następnie po linii przerywanej, a w końcu samodzielne jego odtworzenie. Ponadto uczeń ma miejsce na zaproponowanie swoich szlaczków. W ten sposób jest zmobilizowany do kreatywności i twórczego myślenia.
-ruchowej oraz usprawnianie mięśni dłoni.
Książka Szlaczki figlaczki poprawiające skupienie uwagi, pisanie i spostrzeganie powstała z myślą o uczniach klas I i II szkoły podstawowej. Proponowane wzory nawiązują do kształtu liter, zjawisk zachodzących w przyrodzie oraz ważnych świąt i uroczystości. Kolejność szlaczków sugeruje czas ich wykonania, a tym samym dyscyplinuje
i uczy systematyczności.
Zadaniem ucznia jest przyjrzenie się wzorowi, poprawienie go po śladzie, następnie po linii przerywanej, a w końcu samodzielne jego odtworzenie. Ponadto uczeń ma miejsce na zaproponowanie swoich szlaczków. W ten sposób jest zmobilizowany do kreatywności i twórczego myślenia.