Strategia Lean. Dlaczego w WIELKICH FIRMACH ludzie nie mogą doczekać się PONIEDZIAŁKÓW?
-
Autor: Drzewiecki Radek
- ISBN: 978-83-952425-0-2
- EAN: 9788395242502
- Oprawa: twarda
- Wydawca: LEANPASSION
- Rok wydania: 2018
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
71,23złCena detaliczna: 99,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,23 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Wyeliminuj 5 wielkich patologii biznesowych w swojej firmie „Ta książka nie jest o lean. Ta książka jest o tym, jak stworzyć warunki do tego, aby być LEAN.” Strategia lean wnosi do firmy poczucie sensu istnienia, przynależności, wpływu i zaufania. Wprowadza świadome przywództwo. Wzmacnia autonomię i zwiększa odpowiedzialność pracowników. Daje poczucie wspólnego wygrywania każdego dnia. To jest właśnie sposób myślenia o lean w ujęciu strategicznym. Autor dedykuje książkę głównie: – właścicielom firm, prezesom i menedżerom, którzy myślą o transformacji lean jak o poważnym przedsięwzięciu, nie zaś projektach wdrożeniowych realizowanych poza głównym nurtem; – liderom, którzy chcą się nauczyć, czym jest świadome przywództwo, jak budować efektywne zespoły oraz angażować i rozwijać pracowników; – wszystkim, którzy chcą się dowiedzieć, jak stworzyć WIELKĄ FIRMĘ i mieć SZCZĘŚLIWYCH PRACOWNIKÓW. Koniec z patologiami w biznesie. Dowiedz się, co od środka niszczy Twoją firmę, dlaczego tak niewiele osób lubi swoją pracę, jak w 5 krokach przeprowadzić transformację strategiczną firmy i stworzyć warunki, w których każdy świadomie realizuje misję, wizję i cele organizacji.”