Storytelling. Narracja w reklamie i biznesie
Narracja w reklamie i biznesie
- ISBN: 9788393239900
- EAN: 9788393239900
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
- Wydawca: Saatchi
- Format: 18.5x24.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 246
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
55,00zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Storytelling stał się ideą, bez której trudno sobie wyobrazić debatę o przyszłości marek. Jednak firmy wciąż nie mają pewności, jak i dlaczego storytelling może zmienić je na lepsze. Po co opowiadać? Jak skonstruować przekonująca opowieść? Jak opowiadać by wspierać markę?
Tę książkę napisali praktycy dla praktyków, poprzez przykłady z życia wzięte, proste wytyczne i praktyczne narzędzia książka inspiruje do zastosowania storytellingu przy pracy z marką - w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.