Sprzedaż w gastronomii Część 1-2
-
Autor: Mołoniewicz Jan Marek
- ISBN: 978-83-939448-8-0
- EAN: 9788393944880
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: MOJA Consulting
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 398
- Rok wydania: 2021
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
131,84złCena detaliczna: 184,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 111,67 zł
Jeżeli chcesz, by twój lokal był dochodowym biznesem, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać, ale przede wszystkim - jak więcej na sprzedaży zarabiać.
Poznasz skuteczne techniki sprzedaży sugerowanej i metody stosowane w gastronomii do zwiększania rachunku, sposoby wywierania wpływu oraz jak je wykorzystać przy obsłudze gości i sprzedaży imprez. Dowiesz się jak zaaranżować lokal, aby zachęcał do kupowania, jak opracować menu od strony oferty i prezentacji wizualnej. Nauczysz się, jak ustalać i przedstawiać ceny, by zachęcały do zakupu, jak tworzyć zyskowne promocje i motywować personel pod kątem efektywności sprzedaży.
Poradnik powstał w oparciu o wieloletnie doświadczenia zawodowe autora w międzynarodowych korporacjach gastronomicznych, w polskiej gastronomii oraz we współpracy z polskimi gastronomami. Autor jest praktykiem gastronomii, doradcą i trenerem szkoleniowym, napisał także poradniki branżowe: ,,Ciemna strona gastronomii"" (2014) i ,,Menedżer gastronomii"" (2017).
Poradnik polecają praktycy rynku gastronomicznego:
,,Książka, która zainspiruje cię do patrzenia na restaurację jak na przedsiębiorstwo, które ma przynosić zysk. Autor jest jednym z niewielu w Polsce specjalistów z zakresu gastronomii łączących ogromną wiedzę akademicką z zakresu sprzedaży i marketingu z praktyką gastronomiczną. W poradniku wskazuje nie tylko jak sprzedawać, ale też jak zarabiać w gastronomii, a nie jest to jednoznaczne.""
Malka Kafka - założycielka sieci roślinnych restauracji Tel Aviv by Malka, laureatka nagrody ,,Restaurateur of the year""
,,Efektywna sprzedaż to jedna z najważniejszych umiejętności w gastronomii, która potrafi zdecydować o sukcesie lub niepowodzeniu przedsięwzięcia. Dlatego zdecydowanie warto zainwestować w wiedzę zawartą w tej książce. Polecam!""
Piotr Popiński - ekspert rynku gastronomicznego, właściciel restauracji Elixir by Dom Wódki, Czerwony Wieprz i Folk Gospoda oraz The Roots Bar & More.