KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Social Media Campaigns

Social Media Campaigns

Strategies for Public Relations and Marketing

  • ISBN: 9781138948594
  • EAN: 9781138948594
  • Oprawa: Twarda
  • Wydawca: Routledge
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Język: angielski
  • Liczba stron: 182
  • Rok wydania: 2016
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 518,30
     zł
    Cena detaliczna:  798,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 518,30
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Social media has ushered in a new era of communication between organizations and key stakeholders. This text guides readers through a four-step process of developing a robust social media campaign. Covering the latest industry standards and best practices to engage digital audiences through social listening, strategic design, creative engagement and evaluation, each chapter also includes expert insights from social media professionals. Focusing on principles rather than a specific platform, this is a text dedicated to developing social media competency that can adapt to any organization or environment.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj