Religia-media-popkultura
- ISBN: 9788365424853
- EAN: 9788365424853
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Biblioteka Więzi
- Format: 205x145x18 mm
- Język: polski
- Liczba stron: 220
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
20,28złCena detaliczna: 35,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,28 zł
x
Podstawowe doświadczenia ludzi wydarzają się dziś w świecie kultury popularnej, dlatego teologia nie może wypowiadać tej kulturze wojny, ale musi stać się jednym z mieszkańców popkulturowej krainy. Zmiany zachodzące w wieku multimediów skłaniają do nowego przemyślenia tradycyjnych wyobrażeń o Bogu, religii i religijności. Dla autorów tej książki popkultura jest autentycznym źródłem teologii, locus theologicus miejscem, w którym spotyka się Boga. Nie wahają się też stwierdzić, że Kościół instytucjonalny przespał przełom związany z przekształceniami mediów, a także ludzkiej mentalności i potrzeb wciąż nazbyt często przekazuje lub transmituje, zamiast komunikować.