Realizacja usług w recepcji. Część 1. Kwalifikacja HGT.06
-
Autor: Opracowanie Zbiorowe
- ISBN: 9788302190612
- EAN: 9788302190612
- Oprawa: miękka
- Wydawca: WSiP
- Format: 210x165mm
- Język: polski
- Liczba stron: 280
- Rok wydania: 2022
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
72,30zł
x
Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.
Zawiera informacje dotyczące bhp w recepcji hotelowej, potrzeb gości i ich oczekiwań, etyki, kultury i savoir-vivre’u pracowników recepcji. Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi oraz etapy i techniki negocjacji stosowane do uzyskania warunków porozumienia. Podręcznik ułatwia zrozumienie roli recepcji w hotelu oraz poznanie stanowisk pracy i zadań pracowników recepcji, a także wyposażenia technicznego działu.
Dzięki niemu uczeń przyswoi wiedzę o procesach przygotowania rezerwacji, w tym m.in.. O sposobach i zasadach dokonywania rezerwacji oraz dokumentacji związanej z rezerwacją usług hotelarskich.
Podręcznik zawiera rysunki i zdjęcia, które ułatwiają uczniowi zrozumienie opisanych treści.