KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Psychologia dla liderów

Psychologia dla liderów

Jak rozwijać siebie i biznes w technologicznym świecie

  • ISBN: 9788361538967
  • EAN: 9788361538967
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Eneteia
  • Format: 13.5x20.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 294
  • Rok wydania: 2020
  • Wysyłamy w ciągu: 48h
  • Brak ocen
  • 35,10
     zł
    Cena detaliczna:  49,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,10
x
x
Świat opanowany przez technologie potrzebuje liderów, menedżerów, ekspertów, którzy potrafią słuchać, obserwować, myśleć i uczyć się odpowiedzi na nowe wyzwania. Potrzebuje liderów z intuicją oraz z empatią, podstawowym składnikiem inteligencji emocjonalnej. I tym zajmuje się psychologia, czyli „nauka o duszy”. Jej rosnącą rolę wyraża teza: „Czas na psychologię lidera w biznesie!”. Rozmowy ukazują niekiedy biznes, a zwłaszcza korporacje i ambicje liderów, w krzywym zwierciadle. Jest to obraz krytyczny, ale poszukujący optymistycznych rozwiązań. Biznes staje się ważną częścią kultury, a psychologia ma pomóc przedsiębiorcom stworzyć lepszą wersję kultury biznesowej, na miarę ambicji i na miarę możliwości, jakie się przed nami otwierają.Z Wprowadzenia *  *  * Autor książki, dr Zenon Waldemar Dudek, jest czołowym znawcą filozofii i psychologii Carla Gustava Junga, wielkiego myśliciela XX wieku. Podstawę teoretyczną wywiadów stanowi oryginalne wykorzystanie teorii Junga w analizie problemów współczesnych liderów. Po mistrzowsku przedstawiono głębszy sens tej teorii w rozumieniu istoty trudności, z którymi spotykają się liderzy. A jest to teoria charakteryzująca rozwój osobowości w szerokiej perspektywie czasu.Prof. dr hab. Czesław S. Nosal SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny Wydział Psychologii we Wrocławiu
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj