Psychografia konsumentów
-
Autor: Wójcik Paweł
- ISBN: 978-83-63566-85-2
- EAN: 9788363566852
- Oprawa: miękka
- Wydawca: SLOWA I MYSLI
- Format: 250x180x15mm
- Liczba stron: 200
- Rok wydania: 2017
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
31,00złCena detaliczna: 47,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,00 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz – dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci.Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii konsumenta, popartą praktycznymi przykładami, dzięki którym zdecydowanie łatwiej zrozumieć zawiłość psychiki i przyczyn, które wywołują określone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest świadomy. I właśnie dzięki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpływać na zachowania konsumenta wynikające z jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe.Znajomość psychiki konsumenta to przyszłość marketingu. Kto zrobi to pierwszy – dotrze do niego najskuteczniej!