Promocja reklama aktywizacja sprzedaży
Sztuka pozyskiwania nabywców
-
Autor: Sztucki Tadeusz
- ISBN: 8385428089
- EAN: 2353718012680
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Placet
- Format: 15.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 224
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
25,11złCena detaliczna: 36,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,11 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W książce tej znajdziecie: jak wbudowć promocję w system marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, jakie znaczenie dla przedsiębiorstwa mają poszczególne rodzaje i środki promocji, kim są wasi klienci, pośrednicy handlowi i jak ich pozyskiwać, jak sporządzić plan marketingu i reklamy, jakie usługi świadczą agencje reklamy i jak korzystnie z nimi współpracować,jak sporządzić plan kampanii reklamowej, jak być kreatywnym i tworzyć pomysłową promocję, jakie środki zapewniają aktywizację sprzedaży, jak budować IMAGE przedsiębiorstwa, jakie są etyczne i prawne uregulowania reklamy.