Program lojalnościowy
Od zbierania punktów do grywalizacji
-
Autor: Chrąchol-Barczyk Urszula
- ISBN: 9788365648853
- EAN: 9788365648853
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: edu-Libri
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 120
- Rok wydania: 2021
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
22,00złCena detaliczna: 40,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,00 zł
x
Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.