KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie

Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie

  • ISBN: 9788374892254
  • EAN: 9788374892254
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: GWP
  • Format: 15,5x23 cm
  • Język: polski
  • Seria: PSYCHOLOGIA W MONOGRAFIACH NAUKOWYCH
  • Liczba stron: 348
  • Rok wydania: 2009
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 25,41
     zł
    Cena detaliczna:  39,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,41
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by wskazać możliwości praktycznego kreowania skutecznego przekazu reklamowego. Dowiedz się: co wpływa na odbiór reklam przez konsumenta; co zapamiętujemy z reklam i dlaczego; co więc należy brać pod uwagę, tworząc dobry przekaz reklamowy? „Przedmiotem książki Alicji Grochowskiej jest pokazanie procesów poznawczych uruchamianych w doświadczeniu reklam na różnym poziomie ich przetwarzania. Od prostej percepcji, graniczącej prawie z odbiorem bodźców na poziomie zmysłowym, do złożonych procesów pamięci, łączących także i pozapoznawcze procesy, takie jak na przykład afekt, który modyfikuje doświadczanie bodźców marketingowych. […] Książka ta bardzo dobrze pokazuje, jak zaawansowane teorie poznawcze mogą być wykorzystywane w tworzeniu reklam i badaniu ich skuteczności”. Z recenzji prof. Andrzeja Falkowskiego.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj