
Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie
-
Autor: Alicja Grochowska
- ISBN: 9788374892254
- EAN: 9788374892254
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: GWP
- Format: 15,5x23 cm
- Język: polski
- Seria: PSYCHOLOGIA W MONOGRAFIACH NAUKOWYCH
- Liczba stron: 348
- Rok wydania: 2009
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
25,29złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,29 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by wskazać możliwości praktycznego kreowania skutecznego przekazu reklamowego. Dowiedz się: co wpływa na odbiór reklam przez konsumenta; co zapamiętujemy z reklam i dlaczego; co więc należy brać pod uwagę, tworząc dobry przekaz reklamowy? „Przedmiotem książki Alicji Grochowskiej jest pokazanie procesów poznawczych uruchamianych w doświadczeniu reklam na różnym poziomie ich przetwarzania. Od prostej percepcji, graniczącej prawie z odbiorem bodźców na poziomie zmysłowym, do złożonych procesów pamięci, łączących także i pozapoznawcze procesy, takie jak na przykład afekt, który modyfikuje doświadczanie bodźców marketingowych. […] Książka ta bardzo dobrze pokazuje, jak zaawansowane teorie poznawcze mogą być wykorzystywane w tworzeniu reklam i badaniu ich skuteczności”. Z recenzji prof. Andrzeja Falkowskiego.