KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Principles of Marketing, Global Edition

Principles of Marketing, Global Edition

  • Autor: Philip Kotler
  • ISBN: 9781292220178
  • EAN: 9781292220178
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: ABE Dom Wydawniczy
  • Format: 21.4x27.6cm
  • Język: angielski
  • Liczba stron: 736
  • Rok wydania: 2018
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 254,99
     zł
    Cena detaliczna:  315,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 254,99
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
For Principles of Marketing courses that require a comprehensive text. Help students learn how to create value through customer connections and engagement In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework. Thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing, the 17th Edition is packed with stories illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities. MyLabTM Marketing not included. Students, if MyLab is a recommended/mandatory component of the course, please ask your instructor for the correct ISBN and course ID. MyLab should only be purchased when required by an instructor. Instructors, contact your Pearson rep for more information. MyLab is an online homework, tutorial, and assessment product designed to personalize learning and improve results. With a wide range of interactive, engaging, and assignable activities, students are encouraged to actively learn and retain tough course concepts.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj