Winnetou to książka, której akcja toczy się na Dzikim Zachodzie. Jednym z bohaterów tej powieści jest biały mężczyzna - Old Shatterhand, który wyrusza w daleką podróż, aby pomóc przy budowie kolei. Tam poznaje syna wodza Apaczów - Winnetou. Ich znajomość przemieni się w piękną przyjaźń, której nie będą w stanie zniszczyć różnice kulturowe i religijne. Wspólnie przeżyją niezwykłe przygody i wyjdą cało z niejednej opresji. Czy ich więź faktycznie jest w stanie przetrwać wszystko? Beletrystyka idealna na nagrody dla uczniów szkół podstawowych!
Winnetou to powieść przygodowa niemieckiego pisarza Karola Maya, powstała w 1893 roku. Jest najpopularniejszą książką w dorobku pisarza, uznawaną za klasykę literatury dziecięco-młodzieżowej. Głównym bohaterem powieści jest młody, biały mężczyzna, który dzięki splotowi pewnych okoliczności wyrusza w podróż na Dziki Zachód, by tam wziąć udział w pracach pomiarowych, służących do wybudowania trakcji kolejowej. W nowym mieście doświadcza wielu fascynujących i niebezpiecznych przygód, poznaje zwyczaje i zachowania Indian rdzennych mieszkańców tych ziem. Powieść jest nie tylko historią o przygodach doświadczonych na Dzikim Zachodzie, opowiada również o sposobie, w jaki biali ludzie dokonywali ekspansji kolonialnej na terytorium Indian, a także uczy szacunku i tolerancji dla inności.
Uwerturki"" to seria książeczek przeznaczonych dla najmłodszych melomanów, które w sposób odpowiedni do wieku czytelników, wprowadzają w świat instrumentów. Odwołując się do pojęć, które dziecko nabywa wraz z rozwojem mowy, autorki przedstawiają rozmaite aspekty muzyki - od kształtu i koloru instrumentów po sposób wydobycia z nich dźwięku. Każda z książeczek zawiera krótką narrację skierowaną bezpośrednio do czytelnika, dzięki czemu lektura staje się wspólną przygodą rodzica i dziecka w myśl zasady, aby uczyć bawiąc.
Kolorowanie to pierwsze nauczanie!
Kolorując odpowiednio przygotowane proste wzory, dziecko rozwija sprawność i wyrabia sobie rękę, pokonując pierwszy etap ważnego procesu przygotowywania się do nauki pisania. Podpisy pod obrazkami zachęcają do kojarzenia nazw z przedmiotami i pozwalają w ten sposób dziecku postawić pierwsze kroki w nauce liter i czytania.
Równocześnie książeczki z serii Maluję i poznaję słowa proponują pobudzające wyobraźnię wzory, dzięki którym dziecko rozwija wrażliwość artystyczną i zdolność obserwacji otaczającego je świata.
Leksemki - karty rozwijające mowę i język
Karty zawierają materiał obrazkowy, na podstawie którego wykonujemy ćwiczenia.
Na odwrocie każdej karty jest napisany wyraz lub wyrazy w odpowiedniej formie fleksyjnej.
Dzieci które już czytają mogą poi wykonaniu zadania na materiale tematycznym odwrócić karty i przeczytać powstałe zdania.
Rozpoczynając ćwiczenia na materiale obrazkowym, dorosły wyjaśnia symbolikę obrazków.
Dla kogo Leksemki?
- dzieci dyslektycznych
- dzieci z alalią
- dzieci z afazją
- dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
- dzieci rozwijających mowę prawidłowo
Co dają Leksemki?
Rozwijają umiejętności:
- słuchania zdań
- zapamiętywania zdań
- rozwijania zdań
- tworzenia opowiadań
- tworzenia sekwencji
Zestaw zawiera:
- 83 kolorowe, dwustronne karty do gry
- instrukcję gry
W Programie nauczania wychowania fizycznego dla branżowej szkoły I i II stopnia wraz z planami pracy i kryteriami oceniania pt. „Ruch – zdrowie dla każdego 4” uwidoczniona jest personalistyczna koncepcja wychowania oraz koncepcja sprawności fizycznej ukierunkowanej na zdrowie. Jego głównym założeniem jest wykształcenie u młodego człowieka postaw prosomatycznych i prospektywnych.
Program nauczania zawiera: charakterystykę programu, cele i treści kształcenia, warunki i sposób realizacji, ocenianie ucznia z wychowania fizycznego, ewaluację programu, pomiar sprawności fizycznej, plany pracy dla wszystkich klas, realizowane w formie zajęć klasowo-lekcyjnych oraz propozycje planów pracy w ujęciu fakultatywnym. Te ostatnie – w odpowiedzi na liczne prośby i sugestie wielu nauczycieli – zostały poszerzone o nowe treści programowe, często wykraczające poza podstawę programową.
Dzięki tej książce ci, dla których prawidłowy rozwój dziecka jest priorytetem, będą mogli właściwie ten proces kształtować i wspierać.Autorka, opierając się na swoim długoletnim doświadczeniu terapeutycznym, proponuje scenariusze zabaw z dziećmi, zogniskowane wokół zasadniczych obszarów rozwojowych. Omawia i prezentuje zabawy, które rozwijają i kształtują różnego rodzaju kompetencje u dzieci, stymulują sprawność fizyczną, rozwijają kompetencje społeczne, kreatywność i samoświadomość.
Ilustrowana gramatyka angielska dla dzieci to kompendium wiedzy na temat języka angielskiego przygotowane specjalnie z myślą o dzieciach uczęszczających do szkół podstawowych. Publikacja zawierza podstawowe zagadnienia gramatyczne wraz z ćwiczeniami, dzięki którym czytelnicy będą mogli utrwalić zdobytą wiedzę. Najważniejsze zagadnienia zostały ujęte w kolorowych ramkach i tabelach, co uławtwia zapamiętywanie naijistotniejszych informacji. Dodatkowo na koncu znajduje się klucz odpowiedzi do wszystkich ćwiczeń.
Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności kategoryzowania u najmłodszych. W teczce znajduje się:- zestaw obrazków (270 obrazków na 30 kartach);- zestaw 10 plansz z nazwami kategorii (przedmioty: do jedzenia, do picia, do ubierania, do zabawy, do pisania, do grania, do sprzątania, do mycia, do gotowania, środki transportu).Zestaw 10 plansz nosi nazwy kategorii, a do każdej z nich przypisany jest pakiet obrazków. Każda ilustracja pojawia się w 3 wersjach. Jest to zabieg celowy mający zwiększyć prawdopodobieństwo generalizacji nabytych umiejętności.
Zbiór ciekawych zadań do nauki czytania dla dzieci 4-6-letnich. Dziecko dzięki tej książce może uczyć się czytania poprzez zabawę (np. klaskanie w dłonie odpowiednią liczbę razy, kolorowanie, rysowanie).
Czy istnieje książka, która uczy liczyć, rozróżniać pory roku, miesiące i godziny, a zarazem zachęca, by puścić wodze fantazji? Oczywiście! To picture book Mitsumasy Anno Liczymy razem. Dzieci, które zaczynają przygodę z liczeniem i nie znają jeszcze ani cyfr, ani nie potrafią czytać, są w stanie porównywać i liczyć, stosując matematyczną regułę jeden do jednego. Autor oparł pomysł książki na tej koncepcji i stworzył kilkanaście plansz, z których każda odpowiada kolejnej liczbie, kolejnemu miesiącowi w roku, a zarazem kolejnemu etapowi rozwoju przestrzennego pewnej osady. Dziecko obserwując rok z życia na wsi, uczy się, jak w ciągu kilkunastu miesięcy zmienia się świat i przyroda oraz w naturalny sposób zaczyna porównywać i liczyć. Dzięki prostym, a zarazem przepięknie wykonanym akwarelom, młody odbiorca może bez problemu przeanalizować pojawiające się na ilustracjach różnice, a przede wszystkim zrozumieć, czym są liczby.
Czy dzieci potrzebują książek o emocjach? Przecież każdy okazuje je tak, jak potrafi. Nie trzeba nikogo uczyć śmiać się lub płakać. Nie ma dobrych i złych emocji. Wszystkie są częścią nas. A jednak emocje są czasami od nas silniejsze i tracimy nad nimi kontrolę. Jak to się dzieje, że czujemy się przeszczęśliwi, a jednak z oczu płyną nam łzy? Jak okazywać swoją złość, nie sprawiając przykrości innym? Czy strach może budzić śmiech? Książka ta powstała, by pomóc młodym czytelnikom nazywać i rozumieć różne emocje, zarówno własne, jak i innych. Zadanie to ułatwić mają przedstawione na kolejnych stronach realistyczne fotografie, krótkie teksty oraz opracowane do nich pytania i proste polecenia. Pracując z tą publikacją, dziecko odkrywa, że wszystkie jego emocje, nawet te trudne, są niezwykle ważne. Uczy się, jak można je przeżywać, nie krzywdząc innych. Być może silne uczucia doznawane w danej sytuacji, do tej pory nienazwane i przykre, staną się dla dziecka bardziej zrozumiałe i oswojone takie, z którymi nie podejmuje się walki, ale które wita się jak bliskich: Dobrze, że jesteście! Dzień dobry, moje emocje!.
Seria ĆWICZENIA W PISANIU zawiera ćwiczenia wdrażające do nauki pisania zalecane dla dzieci przygotowujących się do szkoły, wszystkich chcących udoskonalać swoje pismo i mających problemy z poprawnym kreśleniem liter. Zeszyty opracowała nauczycielka nauczania zintegrowanego z wieloletnim stażem. Dziecko, wykonując zadania zawarte w zeszytach, ćwiczy: koordynację wzrokowo-ruchową, analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową i ruchową, sprawność manualną, koncentrację i pamięć. Strzałki umieszczone przy wzorcowych szlaczkach i literach pomagają mu kreślić litery w odpowiednim kierunku. Każdy zeszyt zawiera również wskazówki dla rodziców, jak pomóc dziecku w nauce pisania.
Seria ĆWICZENIA W PISANIU zawiera ćwiczenia wdrażające do nauki pisania zalecane dla dzieci przygotowujących się do szkoły, wszystkich chcących udoskonalać swoje pismo i mających problemy z poprawnym kreśleniem liter. Zeszyty opracowała nauczycielka nauczania zintegrowanego z wieloletnim stażem. Dziecko, wykonując zadania zawarte w zeszytach, ćwiczy: koordynację wzrokowo-ruchową, analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową i ruchową, sprawność manualną, koncentrację i pamięć. Strzałki umieszczone przy wzorcowych szlaczkach i literach pomagają mu kreślić litery w odpowiednim kierunku. Każdy zeszyt zawiera również wskazówki dla rodziców, jak pomóc dziecku w nauce pisania.
O LA LA!
I oto jest – książka, która pomoże naszym pociechom prawidłowo wymawiać głoski. Zawiera zabawne wierszyki przeznaczone dla starszych dzieci, które są świetną pomocą do pracy nad doskonaleniem prawidłowej artykulacji. Dzieci poprzez zabawę uczą się poprawnie wymawiać głoski i słowa oraz rozwijają swój aparat mowy. Każdy wierszyk zawiera bowiem trudniejsze zbitki głosek (np. wr, bł, br, fr) przeznaczone do głośnego czytania i ćwiczenia. Warto czytać dziecku wierszyki i powtarzać z nim poszczególne słowa z rymowanek oraz wyrazy pod nimi zamieszczone. Dzięki temu dziecko wyćwiczy poprawną artykulację głosek i wciąż będzie usprawniało swój aparat mowy.
ZAPRASZAMY DO ĆWICZEŃ
I WESOŁEJ ZABAWY!
Lektura wraz opracowaniem to znakomita pomoc i inspiracja dla uczniów oraz nauczycieli. Tekst opatrzono wskazówkami interpretacyjnymi i hasłami ułatwiającymi nawigację po książce dzięki nim łatwo znaleźć potrzebny w trakcie omawiania lektury fragment, zgromadzić materiały do wypracowań i ustnych wypowiedzi, zapamiętać najważniejsze informacje i utrwalić znajomość lektury. Zamieszczone na końcu książki opracowanie podporządkowano podstawie programowej. Zawiera ono ciekawy biogram autora, streszczenie, mapę mentalną, najważniejsze zagadnienia omawiane na lekcjach, a także wiele inspirujących informacji, podpowiedzi i zadań, dzięki którym czytanie lektury staje się twórczą przygodą. Opracowanie powstało pod kierunkiem Katarzyny Zioły-Zemczak, nauczycielki języka polskiego z bogatym doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą, wieloletniej doradczyni metodycznej, a obecnie konsultantki ds. języka polskiego pracującej na co dzień z nauczycielami.
Lektura wraz opracowaniem to znakomita pomoc i inspiracja dla uczniów oraz nauczycieli. Tekst opatrzono wskazówkami interpretacyjnymi i hasłami ułatwiającymi nawigację po książce – dzięki nim łatwo znaleźć potrzebny w trakcie omawiania lektury fragment, zgromadzić materiały do wypracowań i ustnych wypowiedzi, zapamiętać najważniejsze informacje i utrwalić znajomość lektury. Zamieszczone na końcu książki opracowanie podporządkowano podstawie programowej. Zawiera ono ciekawy biogram autora, streszczenie, mapę mentalną, najważniejsze zagadnienia omawiane na lekcjach, a także wiele inspirujących informacji, podpowiedzi i zadań, dzięki którym czytanie lektury staje się twórczą przygodą. Opracowanie powstało pod kierunkiem Katarzyny Zioły-Zemczak, nauczycielki języka polskiego z bogatym doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą, wieloletniej doradczyni metodycznej, a obecnie konsultantki ds. języka polskiego pracującej na co dzień z nauczycielami.
Lektura wraz opracowaniem to znakomita pomoc i inspiracja dla uczniów oraz nauczycieli. Tekst opatrzono wskazówkami interpretacyjnymi i hasłami ułatwiającymi nawigację po książce dzięki nim łatwo znaleźć potrzebny w trakcie omawiania lektury fragment, zgromadzić materiały do wypracowań i ustnych wypowiedzi, zapamiętać najważniejsze informacje i utrwalić znajomość lektury. Zamieszczone na końcu książki opracowanie podporządkowano podstawie programowej. Zawiera ono ciekawy biogram autora, streszczenie, mapę mentalną, najważniejsze zagadnienia omawiane na lekcjach, a także wiele inspirujących informacji, podpowiedzi i zadań, dzięki którym czytanie lektury staje się twórczą przygodą. Opracowanie powstało pod kierunkiem Katarzyny Zioły-Zemczak, nauczycielki języka polskiego z bogatym doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą, wieloletniej doradczyni metodycznej, a obecnie konsultantki ds. języka polskiego pracującej na co dzień z nauczycielami.
Lektura wraz opracowaniem to znakomita pomoc i inspiracja dla uczniów oraz nauczycieli. Tekst opatrzono wskazówkami interpretacyjnymi i hasłami ułatwiającymi nawigację po książce – dzięki nim łatwo znaleźć potrzebny w trakcie omawiania lektury fragment, zgromadzić materiały do wypracowań i ustnych wypowiedzi, zapamiętać najważniejsze informacje i utrwalić znajomość lektury. Zamieszczone na końcu książki opracowanie podporządkowano podstawie programowej. Zawiera ono ciekawy biogram autora, streszczenie, mapę mentalną, najważniejsze zagadnienia omawiane na lekcjach, a także wiele inspirujących informacji, podpowiedzi i zadań, dzięki którym czytanie lektury staje się twórczą przygodą.
Opracowanie powstało pod kierunkiem Katarzyny Zioły-Zemczak, nauczycielki języka polskiego z bogatym doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą, wieloletniej doradczyni metodycznej, a obecnie konsultantki ds. języka polskiego pracującej na co dzień z nauczycielami.
Lektura wraz opracowaniem to znakomita pomoc i inspiracja dla uczniów oraz nauczycieli. Tekst opatrzono wskazówkami interpretacyjnymi i hasłami ułatwiającymi nawigację po książce – dzięki nim łatwo znaleźć potrzebny w trakcie omawiania lektury fragment, zgromadzić materiały do wypracowań i ustnych wypowiedzi, zapamiętać najważniejsze informacje i utrwalić znajomość lektury. Zamieszczone na końcu książki opracowanie podporządkowano podstawie programowej. Zawiera ono ciekawy biogram autora, streszczenie, mapę mentalną, najważniejsze zagadnienia omawiane na lekcjach, a także wiele inspirujących informacji, podpowiedzi i zadań, dzięki którym czytanie lektury staje się twórczą przygodą.
Opracowanie powstało pod kierunkiem Katarzyny Zioły-Zemczak, nauczycielki języka polskiego z bogatym doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą, wieloletniej doradczyni metodycznej, a obecnie konsultantki ds. języka polskiego pracującej na co dzień z nauczycielami.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?