KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów

Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów

  • ISBN: 9788326955884
  • EAN: 9788326955884
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Wiedza i Praktyka
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 92
  • Rok wydania: 2016
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 48,94
     zł
    Cena detaliczna:  89,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,94
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
„Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów” to publikacja, która przeprowadzi czytelnika przez kolejne etapy planowania działań marketingowych w Internecie zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zamieszczone na końcu publikacji akty prawne pozwolą na bieżąco śledzić omawiane przez autora zagadnienia. Publikacja uwzględnia rewolucyjne zmiany, jakie wprowadzi ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj