Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów
-
Autor: Kołodziej Maciej
- ISBN: 9788326955884
- EAN: 9788326955884
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 92
- Rok wydania: 2016
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
48,94złCena detaliczna: 89,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,94 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
„Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów” to publikacja, która przeprowadzi czytelnika przez kolejne etapy planowania działań marketingowych w Internecie zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zamieszczone na końcu publikacji akty prawne pozwolą na bieżąco śledzić omawiane przez autora zagadnienia. Publikacja uwzględnia rewolucyjne zmiany, jakie wprowadzi ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych.