Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego
- ISBN: 9788375631647
- EAN: 9788375631647
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Czelej
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Seria: DOSKONAŁY GABINET STOMATOLOGICZNY
- Liczba stron: 198
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
38,86złCena detaliczna: 48,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,86 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Współczesny dentysta to nie tylko lekarz, ale często także właściciel gabinetu stomatologicznego. Dlatego oprócz umiejętności zawodowych powinien posiadać również kwalifikacje do prowadzenia biznesu w zakresie marketingowego oddziaływania na rynek, wiedzy psychologicznej do nawiązywania długotrwałych relacji z nabywcami swoich usług. Prezentowana książka jest skierowana do stomatologów prowadzących gabinety, jak i pracujących w gabinetach oraz studentów uczelni medycznych. Autorka posługuje się przejrzystym językiem, co pozwala na szybkie przyswajanie - nieznanych lekarzowi - treści biznesowych.
Z recenzji prof. Janusza Kleinroka