Nowe media w trzecim sektorze
Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań
-
Autor: Łosiewicz Małgorzata
- ISBN: 9788378657040
- EAN: 9788378657040
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
- Format: 28.3x14.4
- Język: polski
- Liczba stron: 482
- Rok wydania: 2018
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
37,90złCena detaliczna: 44,10 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,80 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Ciągła zmiana, będąca tendencją globalną, modernizacje oraz innowacje wpisały się w krajobraz otoczenia rynkowego i są stałymi elementami determinującymi funkcjonowanie trzeciego sektora. W obliczu rozwoju technologii informacja zyskuje nowy wymiar strategicznego zasobu będącego motorem procesów zarządczych organizacji pozarządowych. Ułatwia im uczenie się oraz staje się obiektem powszechnego zainteresowania podmiotów, które chcą wytworzyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka przedstawia analizę aktywności organizacji pożytku publicznego (OPP) w wykorzystaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych. Identyfikacja i ocena skuteczności użytkowania nowych mediów w realizacji polityki informacyjno-komunikacyjnej OPP odbyła się na podstawie danych zaczerpniętych z oficjalnych stron internetowych i profili/kont w mediach społecznościowych.