KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Niezbędnik medialny NGO

Niezbędnik medialny NGO

Poradnik dla liderów organizacji pozarządowych

  • Autor: Zbiorowy
  • ISBN: 9788368565102
  • EAN: 9788368565102
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: Silva Rerum
  • Format: 240x170 mm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 144
  • Rok wydania: 2025
  • Wysyłamy w ciągu: 48h
  • Brak ocen
  • 43,63
     zł
    Cena detaliczna:  79,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,46
x
x

To dzieło pracy ekspertów związanych z komunikacją i promocją, którzy przygotowali standardy i model działań promocyjno-komunikacyjnych dla organizacji pozarządowych (NGO).
Sfera komunikacji i promocji jest jednym z bardziej zaniedbanych obszarów organizacji pozarządowych. W ferworze różnych aktywności działaczom społecznym często brakuje czasu, ale też wiedzy i pomysłu na to, jak np. prowadzić media społecznościowe organizacji, jak budować relacje z mediami czy jakie najważniejsze informacje powinny znaleźć się na stronie internetowej. Czasem nie ma nawet strony WWW lub profilu w choćby wybranych mediach społecznościowych! Trudno się temu dziwić - organizacje działają w oparciu o osoby zaangażowane społecznie, nieodpłatnie, a nawet gdy zatrudniają pracowników, to rzadkością jest, by jedna osoba mogła - z uwagi na wielość zadań i obowiązków NGO - skupić się wyłącznie na obsłudze medialnej czy promocyjnej organizacji. Można dojść do wniosku, że organizacje pozarządowe nie wykorzystują pełnego potencjału wynikającego z możliwości promocji swoich działań i skutecznego komunikowania się z otoczeniem, bez względu na obszar tematyczny, w którym działają. /fragment Wstępu/

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj