Niezbędnik medialny NGO
Poradnik dla liderów organizacji pozarządowych
-
Autor: Zbiorowy
- ISBN: 9788368565102
- EAN: 9788368565102
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Silva Rerum
- Format: 240x170 mm
- Język: polski
- Liczba stron: 144
- Rok wydania: 2025
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
43,63złCena detaliczna: 79,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,46 zł
To dzieło pracy ekspertów związanych z komunikacją i promocją, którzy przygotowali standardy i model działań promocyjno-komunikacyjnych dla organizacji pozarządowych (NGO).
Sfera komunikacji i promocji jest jednym z bardziej zaniedbanych obszarów organizacji pozarządowych. W ferworze różnych aktywności działaczom społecznym często brakuje czasu, ale też wiedzy i pomysłu na to, jak np. prowadzić media społecznościowe organizacji, jak budować relacje z mediami czy jakie najważniejsze informacje powinny znaleźć się na stronie internetowej. Czasem nie ma nawet strony WWW lub profilu w choćby wybranych mediach społecznościowych! Trudno się temu dziwić - organizacje działają w oparciu o osoby zaangażowane społecznie, nieodpłatnie, a nawet gdy zatrudniają pracowników, to rzadkością jest, by jedna osoba mogła - z uwagi na wielość zadań i obowiązków NGO - skupić się wyłącznie na obsłudze medialnej czy promocyjnej organizacji. Można dojść do wniosku, że organizacje pozarządowe nie wykorzystują pełnego potencjału wynikającego z możliwości promocji swoich działań i skutecznego komunikowania się z otoczeniem, bez względu na obszar tematyczny, w którym działają. /fragment Wstępu/