Na tropie podejrzanych zachowań. Terapia DBT i CBT wiek 9-13
Terapia DBT i CBT wiek 9-13
-
Autor: Gębka Artur
- ISBN: 978-83-67665-18-6
- EAN: 9788367665186
- Oprawa: miękka ze skrzydełkami
- Wydawca: GWP Elżbieta Zubrzycka
- Format: 245x190mm
- Język: polski
- Liczba stron: 114
- Rok wydania: 2024
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
40,34złCena detaliczna: 49,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,34 zł
x
Każdy z nas codziennie podejmuje wiele różnych zachowań. Niektóre z nich pomagają nam budować relacje, osiągać ważne dla nas cele oraz chronić się przed niebezpieczeństwem, z kolei inne mogą sprowadzać na nas kłopoty, ranić naszych bliskich, a nawet nas samych. Dotyczy to również dzieci. Jak rozpoznać, które zachowania nam służą, a które nie? Czy możliwe jest wyeliminowanie ze swojego życia wszystkich podejrzanych zachowań? I czy można oceniać kogoś tylko na podstawie jego zachowania? Na te i inne pytania odpowiada książka Na tropie podejrzanych zachowań. Została ona napisana z myślą o dzieciach w wieku 9–13 lat. W tym wieku coraz częściej pojawiają się zachowania, które mogą niepokoić rodziców i opiekunów. Dzieci w naturalny sposób zaczynają śmielej eksplorować otaczający je świat, podejmując również zachowania bardziej ryzykowne. Ćwiczenia zawarte w książce, oparte na technikach terapii poznawczo-behawioralnej oraz terapii dialektyczno-behawioralnej, pomogą dziecku ograniczyć zachowania, które mu nie służą, i budować obraz siebie w sposób życzliwy, bez krzywdzących ocen na swój temat. Bohaterowie książki mają do rozwiązania sześć zagadek związanych z podejrzanymi zachowaniami. Zachowania te stanęły na drodze dzieci, sprowadzając na nie wiele kłopotów. Przyłączając się do biura detektywistycznego Maksa i Toli, twoje dziecko:
•nauczy się rozpoznawać zachowania ryzykowne;
•ograniczy zachowania agresywne i autoagresywne;
•zrozumie, jakie postawy mogą prowadzić do problemów związanych z uzależnieniem;
•przestanie powielać niekonstruktywne wzorce zachowań;
•zrozumie, które zachowania ułatwiają osiąganie własnych celów bez ranienia innych ludzi;
•nauczy się konstruktywnie radzić sobie z problemami.