
Moja marka
Jak stać się rozpoznawalnym i odnieść sukces
-
Autor: Hermann H. Wala
- ISBN: 978-83-280-1067-3
- EAN: 9788328010673
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Ole W.A.B.
- Format: 15,5x23,4 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 320
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
24,18złCena detaliczna: 39,99 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,18 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x

Co sprawia, że marka wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie? Autor książki przedstawia na konkretnych przykładach udane strategie marketingowe, jak i błędy korporacyjne. Na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia opracował metody, które pomagają firmom stać się rozpoznawalnymi i odnieść sukces. Dodatkową zaletą książki są wywiady, jakie autor przeprowadził z ambasadorami firm, takich jak: Adidas, McDonald’s, Simon - Kucher & Partners, o2 oraz innymi.