Media w Europie
-
Autor: Kevin Williamson
- ISBN: 9788360807460
- EAN: 9788360807460
- Wydawca: WAiP
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 224
- Rok wydania: 2008
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
19,55złCena detaliczna: 28,35 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,55 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Tego rodzaju opracowań brak na polskim rynku. Wielu badaczy wskazuje na nadmiar informacji spowodowany rozwojem nowych technologii informacyjnych jako cechę społeczeństwa informacyjnego. Wzrasta zatem rola i znaczenie ujęć porządkujących informacyjny chaos. Takie ujęcie proponuje Kevin Williams w Mediach w Europie. Dla polskiego Czytelnika szczególną wartość ma rozdział poświęcony przemianom, które dokonały się w mediach krajów Europy Środkowej i Wschodniej ze względu na dystans Autora wobec przedmiotu analizy.