Marketingowe funkcje mediów
Region - polityka - promocja
-
Autor: Ciborska Elżbieta
- ISBN: 9788391139288
- EAN: 9788391139288
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora
- Format: 16.0x22.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 182
- Rok wydania: 2001
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
12,95złCena detaliczna: 16,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,95 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Tematyka marketingu budzi coraz większe zainteresowanie. Jest potrzebą społeczeństwa informacyjnego. Znana maksyma głosi, że władzę posiądzie ten, kto zawładnie przyszłością. A klucz do przyszłości tkwi w informacji. A zatem, w gospodarce polskiej, szybko zmieniającej się i zmierzającej do UE, potrzeba ? jak nigdy dotąd ? informacji wprzęgniętej na potrzeby marketingu.
Książka składa się z dziewięciu rozdziałów. Każdy z nich zajmuje się innym problemem. Znajdziemy w niej informacje na tematy: znaczenie mediów we współczesnym marketingu, informacji pozostających w obrocie niepieniężnym, media w poszczególnych krajach UE, analiza marketingu mix, analiza rożnych nośników reklam pod kątem skuteczności.
Publikacja wydana we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnej Towarzystw Kultury.