Marketing Teoria i przykłady
- ISBN: 9788374881623
- EAN: 9788374881623
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Placet
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 392
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
38,09złCena detaliczna: 57,75 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,09 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.
Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.