KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Marketing polityczny w Internecie

Marketing polityczny w Internecie

  • ISBN: 9788374958240
  • EAN: 9788374958240
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: Muza
  • Format: 23,5x15,5 cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 176
  • Rok wydania: 2010
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 24,12
     zł
    Cena detaliczna:  34,99 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,12
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Autor czterech książek poświęconych marketingowi politycznemu i analizie polityki, m.in. Kampania wyborcza. Strategia sukcesu oraz Gra o Europę. Negocjacje akcesyjne Polski z UE. Międzynarodowy ekspert w sprawach komunikacji politycznej oraz wyborów. Od kilkunastu lat zajmuje się doradztwem politycznym i prowadzi szkolenia z zakresu kampanii wyborczej. Absolwent prawa UAM oraz prawa konstytucyjnego porównawczego na Uniwersytecie Środkowoeuropejskim w Budapeszcie. W latach 2000/2001 stypendysta rządu brytyjskiego w St. Antony's College na Uniwersytecie w Oksfordzie. W 2006 roku obronił doktorat na London School of Economics, gdzie prowadził również zajęcia ze studentami z zakresu analizy polityki zagranicznej. W latach 2006-2008 prezes ośrodka analitycznego Instytut Sobieskiego w Warszawie. Wykładowca marketingu politycznego w Collegium Civitas w Warszawie oraz Szkoły Liderów Społecznych i Politycznych. Komentator polityczny w mediach. Na swojej stronie internetowej trzeciak.pl prowadzi poradnik dotyczący przygotowania i realizacji strategii kampanii wyborczej.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj