KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Marketing Podręcznik Ekonomika Część 3

Marketing Podręcznik Ekonomika Część 3

Technikum, Szkoła policealna

  • ISBN: 9788362325399
  • EAN: 9788362325399
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: eMPi2
  • Format: 16,5x23,5 cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 224
  • Rok wydania: 2011
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 21,73
     zł
    Cena detaliczna:  26,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,73
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Podręcznik opracowano na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista, nr 341[02]/ /MEN/2008.05.20, przedmiotu marketing dla zawodu technik handlowiec, nr 341 [03]/MEN/2009.02.03 i technik rachunkowości, nr 341[06]/SP/MEN 03.01.2000 Podręcznik zawiera treści dotyczące: badania rynku, organizacji marketingu, elementów marketingu-mix (kształtowanie i dystrybucję produktu, politykę cen, promocję) oraz przepisy prawne regulujące działania marketingowe, a także słowniczek pojęć.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj