Marketing Podręcznik Ekonomika Część 3
Technikum, Szkoła policealna
- ISBN: 9788362325399
- EAN: 9788362325399
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: eMPi2
- Format: 16,5x23,5 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 224
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
21,73złCena detaliczna: 26,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,73 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Podręcznik opracowano na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista, nr 341[02]/ /MEN/2008.05.20, przedmiotu marketing dla zawodu technik handlowiec, nr 341 [03]/MEN/2009.02.03 i technik rachunkowości, nr 341[06]/SP/MEN 03.01.2000
Podręcznik zawiera treści dotyczące: badania rynku, organizacji marketingu, elementów marketingu-mix (kształtowanie i dystrybucję produktu, politykę cen, promocję) oraz przepisy prawne regulujące działania marketingowe, a także słowniczek pojęć.