
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących
Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
-
Autor: Kinga Sroka
- ISBN: 978-83-283-9890-0
- EAN: 9788328398900
- Oprawa: miękka
- Wydawca: One Press / Helion
- Format: 208x140x10mm
- Język: polski
- Liczba stron: 200
- Rok wydania: 2023
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
34,48złCena detaliczna: 57,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,60 zł
Witaj w świecie fascynujących danych!
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google - Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.
Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi.