Marka Pisarza. Definiowanie, marketing, komunikacja
nowość
-
Autor: Gustowski Wojciech
- ISBN: 978-83-8373-703-4
- EAN: 9788383737034
- Oprawa: Twarda z obwolutą
- Wydawca: Zaczytani
- Format: 164x40 mm
- Język: polski
- Liczba stron: 408
- Rok wydania: 2025
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
70,71złCena detaliczna: 119,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,58 zł
x
Kim jest pisarz we współczesnym świecie? Twórcą, artystą, autorytetem? A może marką, którą należy świadomie kreować i zarządzać nią jak produktem? Wojciech Gustowski podejmuje pionierską próbę naukowego zdefiniowania fenomenu marki pisarza poprzez ukazanie jej kluczowej roli w mechanizmach rządzących współczesnym rynkiem książki.
Autor wnikliwie analizuje, w jaki sposób tradycyjna relacja pisarz – książka – czytelnik przekształca się w marketingową relację producent – produkt – konsument. Objaśnia, w jaki sposób współczesne media umożliwiają powieściopisarzom planowanie, kształtowanie i komunikowanie marki, co skutkować ma zwiększeniem sprzedaży.
Nie jest to poradnik, a monografia naukowa, która koncentruje się na tym, jak współczesny twórca literatury komercyjnej funkcjonuje w warunkach silnej konkurencji i konieczności autopromocji. Książka jest adresowana do badaczy i praktyków rynku wydawniczego, studentów kierunków związanych z branżą literacką, a także samych powieściopisarzy. Stanowi cenny wkład w naukową refleksję nad mechanizmami rządzącymi współczesnym rynkiem książki i pozwala zrozumieć, jak zmienia się status pisarza w XXI wieku.