Marka na cztery sposoby
Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy
-
Autor: Jacek Pogorzelski
- ISBN: 9788366402355
- EAN: 9788366402355
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Nieoczywiste
- Format: 16.5x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 248
- Rok wydania: 2022
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
41,80złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,80 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek:
– opartą na percepcji odbiorcy,
– opartą na reakcji emocjonalnej,
– opartą na więzi społecznej,
– opartą na idei kulturowej.
Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.