"Czy chcesz zostać starą panną?" - prawie każda kobieta słyszała to pytanie. Najgorsze są imprezy rodzinne - wesela, pogrzeby albo spotkania klasowe. Tam dodatkowo można się jeszcze natknąć na swojego byłego. Ale czy każdy musi kogoś mieć? Czy nie można być szczęśliwym bez stałego związku?Czy chcesz zostać starą panną? to zbiór nowel graficznych na podstawie książki Mami Amamiyi (1976-2016), której adaptacją zajęła się Mari Okazaki, twórczyni Suppli. Jak w jej bestsellerowej serii, tak i tu możemy liczyć na nietuzinkowe kadrowanie, wspaniałą narrację i doskonałe wyczucie medium komiksowego.
Naoto i Taichi są szczęśliwą parą, choć nadal ukrywają swój związek przed światem. Zbliża się koniec studiów, a Taichi zgłasza się do konkursu na mistera uniwersum, w którym główną nagrodą jest podróż dla dwóch osób do gorących źródeł. Naoto pragnie ze wszystkich sił wspierać kochanka, ale czy niewinny pocałunek, którym obdarza go na terenie uczelni, nie sprowadzi na nich nowych kłopotów?
Zaspany Nanashima pocałował Kae. Teraz usilnie stara się ją przeprosić, ale wciąż wystraszona dziewczyna unika go ze wszystkich sił! Czy Nanashima zdoła się zrehabilitować?!
W dodatku na scenę wkracza tata Kae, który odkrywa, że jego córeczka ma swój własny harem! Zszokowany deklaruje: „Już ja sprawdzę, czy którykolwiek z nich się nadaje”.
Test nowego systemu rozpoznania ujawnia, że na powierzchni planety Siedem przebywa członkini grupy kolonistów ocalała z ataku pustelniaków. Nagate i Izana wyruszają na ryzykowną misję ratunkową, aby odnaleźć kobietę nim zrobi to czyhający w morskich głębinach pustelniak.
Czwarta Wojna o Świętego Graala zbliża się do punktu kulminacyjnego przez bezlitosne sztuczki Kiritsugu Emiyi. Tymczasem Król Podbojów Iskandar ogłasza „Debatę o Świętego Graala” – pojedynek mający zadecydować o pierwszeństwie pośród władców. Król Królów Gilgamesz, Król Rycerzy Artoria Pendragon czy może Iskandar? Kto okaże się godny miana „Króla Świętego Graala”?
Oto trzeci tom historii, która doprowadziła do wydarzeń z „Fate/stay night”!
Po uratowaniu Serary i wydostaniu się z Susukino, bohaterowie wracają do Akiby. Choć nie minęło wiele czasu od momentu, gdy ją opuścili, w mieście zdążyły zajść bardzo niepokojące zmiany. Działalność poszczególnych gildii, nakierowana wyłącznie na własny zysk, najmocniej zaczęła odbijać się na niezrzeszonych i nowicjuszach. Doszło do tego, że początkujący gracze są wykorzystywani do niewolniczej pracy, a wśród mieszkańców dominują nastroje apatii i zrezygnowania. Shiroe decyduje się wziąć sprawy w swoje ręce i naprawić sytuację w Akibie. Ale czy jedna osoba jest w stanie coś zdziałać?
W Akibie zaczyna się tworzyć nowy porządek. Jednak rzeczywistość, w której przyszło żyć graczom, narzuca konieczność wypracowania pozytywnych stosunków ze społecznością tuziemców. Shiroe wraz z innymi reprezentantami Przymierza wyruszają na obrady zorganizowane przez okoliczną szlachtę. Tymczasem Maryelle z pomocą Nyanty i Naotsugu organizuje terenowy obóz treningowy dla początkujących graczy. Nawet nie spodziewają się na jakie niebezpieczeństwo narażą swoich podopiecznych...
Taiga nakrywa Ryuujiego i Ami w bardzo dwuznacznej sytuacji. Wszyscy w napięciu wstrzymują oddech – czy będą ofiary wściekłości Tyciego Tygrysa?
Tymczasem wraz z czerwcowym ociepleniem rozpoczynają się zajęcia na basenie. Jednak Taiga zdaje się nie cieszyć takim rozwojem sytuacji. Ma bowiem pewien mały sekret, który skrywa przed światem (a nawet dwa...). W dodatku Ami wykorzystuje sytuację i wyzywa ją na pojedynek pływacki. Jak poradzi sobie Tyci Tygrys, który w wodzie idzie na dno jak kotwica?
Na początku była kula, ciśnięta przez czyjąś dłoń na powierzchnię ziemi. Niezwykły byt zdolny uczyć się i zmieniać swój kształt. Istota obdarzona darem nieśmiertelności. I stało się tak, że pewnego dnia istota napotkała na swej drodze chłopca, a spotkanie to zapoczątkowało jej wieczną tułaczkę przez świat pełen najrozmaitszych bodźców. Oto opowieść o poszukiwaniu samego siebie.
Mija rok, odkąd w pewnym nadmorskim kurorcie Mamiya otworzył włoską restaurację. Lokal cieszy się dużą popularnością dzięki jego niezwykłemu talentowi kulinarnemu oraz pierwszorzędnym składnikom, w które zaopatruje się u miejscowego hodowcy warzyw oraz zaprzyjaźnionego rybaka. Pewnego dnia Mamiya jest świadkiem sprzeczki obu dostawców, którą interpretuje jako kłótnię kochanków. Chcąc pomóc mężczyznom się pogodzić, organizuje dla nich kolację. Dopiero w jej trakcie zdaje sobie sprawę, że doszło do pewnego nieporozumienia…
Komiks dla dorosłych
Senne nadmorskie miasteczko, gdzie życie toczy się leniwie… Mieszka w nim Koume Sato. Właśnie przeżyła pierwsze miłosne rozczarowanie. Chłopak, z którym umówiła się na randkę, zażyczył sobie „dowodu” jej uczuć, ona zaś przystała na to z obawy przed odrzuceniem. W jednej chwili marzenia Koume o romantycznej miłości legły w gruzach.
Zdruzgotana dziewczyna próbuje jakoś to sobie poukładać. Proponuje koledze z klasy, Keisuke Isobe, nietypowy układ. Co jednak zrobi, gdy okaże się, że w życiu nic nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać?
Gorzko-słodka opowieść o samotności, potrzebie akceptacji i poszukiwaniu bratniej duszy. O pułapkach dojrzewania i próbach odnalezienia się w dorosłym świecie
Komiks dla dorosłych
Szesnastoletnia Kizuna Etou należy do grupy dziewcząt rywalizujących między sobą w pewnej „grze”. Polega ona na umawianiu się z mężczyznami o zasobnych portfelach na „płatne randki”. Wygrywa ta, która na koniec dnia może pochwalić się największym łupem. Wśród zbuntowanych nastolatek panuje jednak kilka niepisanych, ale rygorystycznie przestrzeganych, zasad. Jedna z nich mówi, że podczas „randki” nie można uprawiać seksu. Inna natomiast, że z grupy nikt nie ma prawa odejść. Czy Kizuna odważy się na ten krok, kiedy zostanie zmuszona do pobicia przyjaciółki, która jako pierwsza postanowiła zrezygnować z „gry”? I czy na jej decyzję wpłynie propozycja pewnego malarza…?
Jestem Yotsuba. Przyjechałam z tatusiem do takiego jednego miasta i zamieszkałam w nowym domku. Obok mieszka Ena, Asagi i Fuuka, która nie jest ładna, ale Jumbo mówi, że to nieprawda. Jumbo to przyjaciel tatusia. Jest taaaki wieeelki! Jak góra Fuji. I silny. Nosił telewizor, który dostaliśmy od sąsiadek, i nawet się nie spocił. Jumbo umie łapać cykady. Nauczył mnie i Enę, jak to się robi. A jak była burza, to poszłam się bawić na dwór. Tatuś nie mógł wyjść, bo nie miał kaloszy. Ale i tak było fajnie.
Kooonieeec!
„Zagnieździł się w mojej głowie i nie mogę o nim zapomnieć. Głos Mafuyu to bardzo niebezpieczna broń. W dniu, gdy go usłyszałem, poczułem, że moje dotychczasowe pasje zaczęły tracić swój blask”.
Pewnego popołudnia Uenoyama spotyka w szkole małomównego chłopaka trzymającego w objęciach podniszczoną gitarę z pękniętą struną. W geście życzliwości naprawia instrument, a gdy pod jego palcami rozbrzmiewa pierwszy akord, nieznajomy wydaje się tym niezwykle poruszony i prosi, by Uenoyama nauczył go grać. Odmowa nie wchodzi w grę, ponieważ Mafuyu – bo tak nazywa się chłopak – nie daje się zbyć i uparcie ponawia prośbę. Lecz dopiero jego śpiew sprawi, że Uenoyama nie tylko zgodzi się na naukę, ale zapragnie poznać go bliżej.
Po kolejnym zwycięstwie nad Pustelniakami, przychodzi czas na odrobinę odpoczynku dla załogi Sidonii. Jednak podczas gdy Nagate wraz z przyjaciółmi cieszy się chwilą wytchnienia od wojennej codzienności, Ochiai podejmuje próbę spełnienia swojego marzenia. A to może oznaczać zagładę całego statku.
Rok 107 nowej ery, Neo-Tokio. Hajime Tsukumo, funkcjonariusz czwartej dywizji Federalnej Służby Bezpieczeństwa, kontynuuje współpracę z należącym do programu „Szubiennik” Zero-Jeden, a każdy kolejny dzień przynosi coraz więcej niewiadomych na temat przeszłości tajemniczego mężczyzny. Tymczasem miastem wstrząsa fala zamachów terrorystycznych przeprowadzonych przez grupę ukrywającą się pod nazwą „Dziewięć Ogonów”. Czy Tsukumo i Zero-Jeden poradzą sobie z nowym zagrożeniem?
Komiks dla dorosłych
Igarashi i spółka będą nocować razem z Kae w tym samym hostelu. Wycieczka obfituje w fanservice: czekają ich yukaty, kąpiele… i mnóstwo innych atrakcji! Zbliża się rocznica śmierci wojownika, na którym wzorowano postać pana z ukochanego przez Kae historycznego anime „Taniec z samurajami”, w związku z czym nasi bohaterowie udają się na pielgrzymkę…
Shoya Ishida ze wszystkich sił stara się wynagrodzić Shoko Nishiimiyi wszystkie krzywdy, jakie jej wyrządził. Czy pomogą mu w tym Sahara i Nagatsuka? I co na to dawne znajome z podstawówki: Ueno i Kawai? Czy świat, który Shoya zamierza stworzyć dla Shoko, zmieni także jego życie?
Naoto i Taichi spotykali się za czasów szkoły średniej, jednak ich związek opierał się głównie na seksie i nie wytrzymał próby czasu. Na rozpoczęciu roku akademickiego zupełnym przypadkiem wpadają na siebie. Taichi chętnie odnowiłby starą znajomość, lecz Naoto nie wydaje się tym pomysłem zachwycony. Wciąż czuje żal do byłego chłopaka i z początku traktuje go z dużym dystansem. Z czasem przekonuje się, że Taichi bardzo się zmienił. Czy świeżo odnowiona przyjaźń ma szansę przekształcić się w coś więcej? Tym bardziej, że na horyzoncie pojawia się ktoś, kto także jest zainteresowany Taichim…
Mookyul porzuca dotychczasowe życie, by odzyskać miłość Ewona. Rozwścieczony zdradą podopiecznego prezes Lee zwraca się do Namhyunga Kima, jednego ze swoich najbardziej bezlitosnych podwładnych, żeby przejął biuro w Gangnam. Wkrótce dzielnicę opanowują przemoc i chaos, zaś Kim wprowadza w życie swój perfidny plan.
Czy Mookyul ponownie wstąpi na przestępczą ścieżkę, by przywrócić porządek w organizacji?
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?