Nowe przygody Usagiego, szlachetnego ronina walczącego z ziemskimi i nadnaturalnymi niebezpieczeństwami czyhającymi w dawnej Japonii, po raz pierwszy w kolorze!W pewnym mieście Usagi trafia na przedstawienie bunraku teatru lalkowego. Jest zachwycony sztuką i docenia kunszt lalkarzy, ale zaraz potem zostaje wciągnięty w krwawą rozprawę ze złymi duchami. Na szczęście znów spotyka pogromcę demonów Sasukego i razem stawiają czoło nadprzyrodzonemu zagrożeniu. Później ronin poznaje sławną pisarkę, która tworzy opowieści o prawdziwych bohaterach walecznych jak sam Usagi. Długouchy wojownik dociera też na równinę Adachi, gdzie przed laty uczestniczył w wielkiej bitwie. Od dawna starał się wrócić w to miejsce, aby przedstawić swojemu dawno nieżyjącemu panu pewną prośbę... I w końcu razem z sympatycznym łowcą nagród Genem przeżywa niebezpieczną, ale wesołą przygodę!Seria Usagi Yojimbo jest od wielu lat tworzona przez supergwiazdę komiksu amerykańskiego, scenarzystę i rysownika Stana Sakaiego.
Mija kilkaset lat od oblężenia Renril. Świat zapomniał o zagrożeniu ze strony kołatników. Nastały czasy pokoju, a heroiczna walka Niesia i jego przyjaciół obrosła w legendę. Pewnego dnia Niesio budzi się w nowym świecie, gdzie wszystko jest inne od tego, co pamiętał: ulice pełne pędzących samochodów, niebo poprzecinane setkami kabli, neony jaśniejące na budynkach. Co go czeka w tak odmiennej rzeczywistości?
Oto opowieść o zmieniających się czasach i niezmiennym sercu.
Cześć! To znowu ja, Yotsuba! Piliście kiedyś koktajl bananowy? Jest superpyszny! Robi się go w takim dużym słoiku, który strasznie hałasuje. Yanda mówi, że to najpyszniejszy koktajl na świecie. Może ma rację – choć ja mu nie ufam – ale i tak następnym razem dodam czekoladę. A teraz jadę z tatusiem zbierać kamienie. Pa, paaa!
Poznajcie Punpuna – dziesięcioletniego chłopca wychowywanego przez niestabilną emocjonalnie matkę i skorego do przemocy ojca – oraz jego przyjaciół, równie ciężko doświadczonych przez los. Oto opowieść o radzeniu sobie z trudną rzeczywistością w otoczeniu dysfunkcyjnej rodziny i zwichniętych psychicznie rówieśników. O poszukiwaniu samego siebie w bezdusznym, niezrozumiałym świecie. O pytaniach, na które każdy z nas szukał kiedyś odpowiedzi. I o tym, jak pod wpływem traumatycznych przeżyć ginie w człowieku niewinność i ufność.
Dzień wcześniej: W trakcie gry w SAO Kirito oświadcza się Asunie. Postanawiają spędzić razem trochę czasu jako nowożeńcy. Kiedy jednak przybywają do swojego nowego domu, ich oczom ukazuje się niespodziewany widok…
Dzień później: Asuna, która loguje się do ALO za pośrednictwem nowego awatara, doświadcza tajemniczego „zjawiska odcięcia”. Jego przyczyną okazuje się być pewna tragedia, która rozegrała się w czasach SAO.
Tęczowy most: Kirito i spółka kończą misję w podwodnej świątyni. Jednak tajemnicza rozmowa między Panem Morza Lewiatanem a Panem Otchłani Krakenem popycha ich ku kolejnej przygodzie.
Siostrzana modlitwa: W SAO wciąż uwięzieni są ludzie. Tymczasem w realnym świecie pewna dziewczyna przystępuje do testowania prototypu medicuboidu – przeznaczonego
do celów medycznych urządzenia wykorzystującego technologię pełnego zanurzenia. Tak zaczyna się historia Yuki znanej później jako „Zekken”.
W barwnym, tętniącym życiem Edo mieszka Uta, malarz obdarzony tajemniczym darem: jego obrazy stają się rzeczywistością i ożywają pod postacią potworów. Przez ową zdolność dorobił się przydomku – Malarz Demonów. Towarzyszy mu bóg Tsuki, którego Uta niechcący przywołał do naszego świata. Wspólnie mierzą się z dziwnymi, nadnaturalnymi incydentami, do których dochodzi w feudalnej Japonii. Jakby tego było mało, Tsuki wymógł na Ucie pewną obietnicę. Czy malarz zdoła dotrzymać słowa?
Po zaliczeniu przez Koko drugiego testu mędrzec Beldaruit zaprasza ją do swojej komnaty, aby złożyć pewną propozycję: dziewczynka zostanie jego uczennicą, a on w zamian zapewni jej ochronę przed Kapeluszami z Rondami oraz… przed Qifreyem.
W jakich okolicznościach Qifrey trafił pod opiekę Beldaruita i dlaczego ma więcej wspólnego z Rondami, niż jest skłonny przyznać? Czy Koko nadal może mu ufać? W poszukiwaniu odpowiedzi na dręczące ją pytania mała czarodziejka wyrusza samotnie do Wieży Woluminów.
To, od kogo pobierasz nauki i co rysujesz oraz jaki przyświeca ci cel i jak zamieszasz go osiągnąć, zależy wyłącznie od ciebie.
Akcja Edenu osadzona jest w niedalekiej przyszłości (przełom XXI i XXII wieku), w świecie spustoszonym przez tajemniczy wirus (Closure Virus). Epidemia, która zmniejszyła populację Ziemi o co najmniej 15%, zmieniła polityczną i ekonomiczną mapę świata. Historia opowiadana przez Hirokiego Endo rozciąga się na wiele lat i obraca się wokół postaci dorastającego chłopca Eliaha Ballarda. W tle rozgrywa się walka o światową dominację, podkreślona ciągłą groźbą następnego ataku śmiertelnego wirusa. Większość wydarzeń rozgrywa się w Ameryce Południowej.
Po ukończeniu liceum Chiharu wraca na studia do Tokio, gdzie zaczyna się jego kolejne lato z Wataru. Choć obaj są zajęci studiami na różnych uniwersytetach oraz pracą, nadal znajdują czas na wspólne wypady do kina, wycieczki czy pokazy fajerwerków. Jak wpłynie na nich ten niepowtarzalny czas odkrywania, czym jest miłość?
Cześć, to znowu ja, Yotsuba! Mam teraz piękne włosy i piękną suknię, i cała jestem piękna, bo byłam na jodze. Od dziś możecie do mnie mówić „księżniczko Yotsubo”. Pojechałam z tatusiem do Tokio i poszliśmy nawet do takiego miejsca, które na bank było królewskim pałacem. Zjadłam tam caaaałą górę pysznych ciastek. Mało nie pękłam. No i jeszcze uratowałam Ziemię przed kosmitami. Okropnie się bałam, ale i tak było fajnie! Kooonieeec!
Poznajcie Punpuna – dziesięcioletniego chłopca wychowywanego przez niestabilną emocjonalnie matkę i skorego do przemocy ojca – oraz jego przyjaciół, równie ciężko doświadczonych przez los.
Oto opowieść o radzeniu sobie z trudną rzeczywistością w otoczeniu dysfunkcyjnej rodziny i zwichniętych psychicznie rówieśników. O poszukiwaniu samego siebie w bezdusznym, niezrozumiałym świecie. O pytaniach, na które każdy z nas szukał kiedyś odpowiedzi. I o tym, jak pod wpływem traumatycznych przeżyć ginie w człowieku niewinność i ufność.
Haruto postanawia odrzucić targające nim uczucia i wcielić się w rolę bezwzględnego Żniwiarza Dusz, by jak najszybciej schwytać wszystkich wyklętych. Pokrzepiony myślą, że po wszystkim Shiro i Kuro przeniosą go do czasów sprzed pożaru, niestrudzenie poluje na kolejne grzeszne dusze ukrywające się w ludzkich ciałach. Lecz wkrótce na jego drodze pojawia się ktoś, kogo zupełnie się nie spodziewał...
Nanachi oddaje się w niewolę jednemu z trzech mędrców, aby móc przebywać z kopią zmarłej Mitty. Tymczasem Reg powraca do wioski z Faputą – księżniczką wypaczonych i wcieleniem wartości – w nadziei, że pomoże mu ona wyzwolić przyjaciół. Lecz ostatnia córka Irumyuui ma co do mieszkańców wioski własne plany. Oto dziewiąty tom opowieści o niezwykłej przygodzie, pełnej rodzinnej miłości i szacunku.
Mimo że zespół Given nie wygrał konkursu, chłopcy dostają szansę na profesjonalny debiut. Mafuyu, zapytany, czy wiąże swą przyszłość z zespołem, wykręca się od odpowiedzi. Zdumiony taką reakcją Uenoyama przyjmuje propozycję Hiiragiego, przyjaciela Mafuyu z dzieciństwa, aby tymczasowo grać w jego zespole. Jak się wkrótce okazuje, oferta ma też drugie dno.
W wyniku ataku kapeluszy z rondami drugi test zostaje przerwany, a Koko wraz z rannym Qifreyem i pozostałymi uczennicami trafia do Wielkiego Audytorium – położonego na dnie morza centrum społeczności czarodziejów. Tam czeka ją spotkanie z mędrcem Beldaruitem, który oferuje czterem przyjaciółkom szansę podejścia do własnej wersji drugiego testu. Zasady są proste: wystarczy, że w ciągu trzech dni choć raz zaskoczą go swoją magią. Oto początek przygody w Wielkim Audytorium, którego ściany w równym stopniu chronią, co ograniczają wolność czarodziejów.
Noc w Zonie jest zupełnie inna niż na Dużej Ziemi. Tutaj nie ma żab ani komarów, nie ma puszczyków i świerszczy - tylkocisza dzwoni w uszach, cisza świata, który zdążył za ludzkiejpamięci umrzeć już dwa razy, w osiemdziesiątym szóstymi dwadzieścia lat później, już w nowym millennium. Tutaj tylkowiatr bezustannie szeleści żółknącymi liśćmi i skrzypi zawiasami niedomkniętych na wieczność okien...
Odrodzony na powierzchni Ayzel przyłącza się do Behaara i reszty towarzyszy. Mimo że zagrożenie ze strony Avinów zostaje tymczasowo zażegnane, nie są oni największym zmartwieniem. Armia ifrytów maszeruje na południe, prowadzona przez okrutnego tytana Terrora. Pomimo starań Lalkarzy zatrzymanie tej pierwotnej siły okazuje się niemożliwe bez dodatkowej pomocy. Czarny Dżin zawiera kontrakt z Behaarem i jako zapłatę otrzymuje długo oczekiwaną esencję ognia. Jego Sztuka zmierza ku końcowi, choć nie w sposób, jaki wieki wcześniej zaplanował.
Do walki przeciwko ifrytom przyłączają się jaszczury z potężnym bogiem-krokodylem na czele. Miażdżąca siła czterech tytanów sprowadza świat na granicę upadku. Lalkarskie nici ciasno oplatają wszystko, co Reza znał, a przemijające niebezpieczeństwo zdaje się jedynie chwilową przerwą w Sztuce Czarnego Dżina. …a ja jestem najgorszym z nich.
Dzielnica Ikebukuro w Tokio, gdzie spisek goni spisek, a osoby powiązane z Dolarami znikają z ulic i gromadzą się w jednym miejscu. Zamartwiający się losem Kadoty Yumasaki i Togusa. Niedobrana para – Mika i Seiji. Obserwująca ich z zawiścią Namie… oraz dochodzący do siebie po brutalnej napaści Shinra. Na domiar złego przed czuwającą nad nieprzytomnym Kadotą Anri pojawia się pewien cyniczny broker informacji, który wyjawia jej swoje plany względem Mikado i Masaomiego.
Tymczasem chaos w dzielnicy rośnie po pojawieniu się zaginionej głowy Celty, a sam Bezgłowy Jeździec już wkrótce stanie przed trudną decyzją…
Tsugumi i Itsuki rozpoczynają wspól – ne życie. Dni upływają im szczęśliwie, w końcu jednak zaczynają zastanawiać się nad bardziej odległą przyszłością. W ich rozmowach coraz częściej powraca temat dziecka. Początkowo wahają się przez wzgląd na niepełnosprawność Itsukiego, ale pragnienie posiadania potomka z czasem prowadzi ich do podjęcia pewnej ważnej decyzji.
Z dwanaściorga wojowników została połowa. Powoli staje się jasne, jakie pragnienia nimi kierują… Dochodzi do spotkania dwóch wojowników, którzy razem staliby się niepokonani: mistrza szermierki Byka i mistrza defensywy Konia. W międzyczasie podwładni Królika sieją na polu walki coraz większy zamęt.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?